Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відбулося засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради
AA

Відбулося засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради

17 вересня відбулося засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грабовенко Л.О. У роботі  взяли участь 11 членів виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради із 15 осіб загального складу, начальники управлінь, служб міської ради та відділів виконавчого комітету, керівники комунальних підприємств міста, засоби масової інформації. 

До порядку денного засідання виконавчого комітету було включено 14 основних  питань та 1 додаткове. Всього членами виконавчого комітету розглянуто та прийнято 15 рішень із змінами та доповненнями. Основними є такі рішення: «Про затвердження  мережі та контингенту дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів міста  Южноукраїнська  на 2014-2015 навчальний рік», «Про затвердження складу комісії з питань прийому-передачі житлового фонду та об’єктів соціальної інфраструктури, що його обслуговують, до комунальної власності територіальної громади міста Южноукраїнська від відокремленого підрозділу “Южно-Українська АЕС» державного підприємства Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом», «Про здійснення пільгової передплати на газету Южноукраїнської міської ради «Контакт» на 2015 рік», «Про надання матеріальної допомоги», про надання дозволу на переведення квартири з житлового фонду до нежитлового, питання щодо захисту прав дітей, про надання дозволу на розміщення об’єкта зовнішньої реклами.

Також, членами виконавчого комітету прийнято рішення «Про тимчасове припинення використання салютів, феєрверків та піротехнічних засобів під час проведення масових заходів на території міста Южноукраїнська».

Члени виконавчого комітету заслухали інформацію щодо виконання протокольних доручень від 03.09.2014, а саме:

-  про підготовку малоповерхової забудови до опалювального сезону;

-  про проведену роботу з власниками мотоциклів щодо недопущення випадків перевищення швидкості на дорогах міста і порушення правил додержання тиші.

 

Читайте також

Управителі багатоквартирних будинків та ОСББ можуть надавати Пенсійному фонду України відомості, необхідні для призначення субсидій та пільг, зручним способом

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Для призначення пільг, а також житлових субсидій за експериментальним проєктом управителі багатоквар...

Взяли участь у вебінарі присвяченого практичним питанням реалізації Пілотного проєкту з надання Невідкладних Проміжних Репарацій

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...

Взяли участь в онлайн-навчанні з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

6 серпня 2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Е...

Пам’ятаємо!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Сьогодні минають роковини загибелі воїна нашої громади, лейтенанта, командир 4 механізованої роти 2...

Шановні громадяни! Консультації з питань соціального захисту населення можна отримати за телефонами «гарячої» лінії:

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Шановні громадяни! Консультації з питань соціального захисту населення можна отримати за телефона...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 07.08.2024

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Станом на 07 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...

Унікальна можливість для ВПО отримати нову професію, допомогти собі та громаді, де ви наразі проживаєте!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад проводить довгост...