Взяли участь у вебінарі присвяченого практичним питанням реалізації Пілотного проєкту з надання Невідкладних Проміжних Репарацій
06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...
Res --> 1
Громадяни, які прибули з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, та мають довідку про реєстрацію в управлінні праці та соціального захисту населення можуть звертатися в міську організацію Товариства Червоного Хреста для отримання продовольчих наборів за адресою : б-р. Цвіточний,4 /113 ( вхід зі сторони сервіс центр «Вігор» ) з 09.00 год. - 13.00год. Одяг б/в.,взуття б/в., іграшки можна отримати в банку одягу Червоного Хреста , який знаходиться за адресою : вул. Набережна Енергетиків,4 3, п.№6, нульове приміщення) з 11.00год- 13.00 год.
За період з серпня по листопад за допомогою звернулися 290 осіб , вони отримали одяг на 35975грн., взуття на 2820 грн., продукти харчування на 5061 грн., миючі засоби на 1492 грн.
Довідки за телефоном : 5-74-90 , 0672526559.
06.08.2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Ельв...
Розвивається спільнота підприємців-ветеранів, щоб створювати нові робочі місця для військових після...
6 серпня 2024 року начальник управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради Е...
Сьогодні минають роковини загибелі воїна нашої громади, лейтенанта, командир 4 механізованої роти 2...
Шановні громадяни! Консультації з питань соціального захисту населення можна отримати за телефона...
Станом на 07 серпня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гр...
У дитячій бібліотеці Южноукраїнська відтепер можна здобути цифрові навички. Читайлики, їхні батьки т...
Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад проводить довгост...
Южноукраїнська міська бібліотека оформила книжкову викладку до 205-річчя від дня народження Пантелей...
В червні цього року Южноукраїнський міський центр культури та дозвілля за підтримки управління молод...