Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
AA

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад

 начальника відділу будівництва управління житлово-комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради:

- повна вища освіта за напрямом підготовки «будівництво та архітектура»;

- стаж роботи за фахом на керівних посадах не менше 4 років;

- володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків.

головного спеціаліста відділу будівництва управління житлово-комунального господарства та будівництва Южноукраїнської міської ради:

- повна вища освіта за напрямом підготовки «будівництво та архітектура»;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

- володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків.

головного спеціаліста відділу архітектури та містобудування Южноукраїнської міської ради – 2 штатні одиниці:

- повна вища освіта за напрямом підготовки «будівництво та архітектура»;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

- володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків.

головного спеціаліста відділу земельних відносин та екології виконавчого комітету  Южноукраїнської міської ради:

- повна вища освіта за напрямами підготовки «геодезія та землеустрій», «право»;

- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

- володіння державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів після публікації оголошення у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради за адресою: вул. Дружби народів, 48, каб. № 26. Додаткова інформація та довідки за телефонами – 5-59-29.

 

Читайте також

Психологічне заняття у відділенні  оздоровчо-реабілітаційних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Перше психологічне заняття з новою зміною у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг. Вив...

Літня спека й робота на відкритому повітрі: як зберегти здоров’я і уникнути теплового стресу?

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської

Тривала дія високих температур на робочому місці — це не просто дискомфорт, а серйозний ризик...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 22.07.2025

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Станом на 22 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...

УВАГА!  09:00 Хвилина мовчання

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Вшановуємо світлу пам’ять українців, які віддали своє життя за свободу та незалежність нашої д...

Перелік вакантних посад, наявні в м.Південноукраїнську станом на 21.07.2025

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...

Звіт про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...

Проведено тренінг з мінної безпеки

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...