Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Реалізація промислової продукції підприємствами міста Южноукраїнська у січні–квітні 2010 року
AA

Реалізація промислової продукції підприємствами міста Южноукраїнська у січні–квітні 2010 року

За даними відділу статистики у місті Южноукраїнську, підприємствами міста у січні–квітні 2010 року реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на 896,9 млн.грн. Питома вага продукції міста в загальнообласному обсязі реалізації становила 16,5%.
У розрахунку на одну особу населення міста обсяг реалізованої промислової продукції за січень–квітень 2010 року склав 22,5 тис.грн. (у Вознесенську – 4 тис.грн., Первомайську – 1,9 тис.грн.), в середньому по Миколаївській області – 4,6 тис.грн.


 

Читайте також

Шановні підприємці!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Від імені Південноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету щиро вітаю вас із професійним...

УВАГА! 09.00 ХВИЛИНА МОВЧАННЯ

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

ЗУПИНИСЬ... Вшануй пам'ять загиблих... Спільно з усією Україною жителі Южноукраїнської міс...

УВАГА! ХВИЛИНА МОВЧАННЯ

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Ми зупиняємося на хвилину, щоб вшанувати пам’ять усіх, хто загинув внаслідок збройної агресії...

Нові приємності…

Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради

5 вересня в освіті відбулась ще одна знаменна подія. 10-річна мрія освітян врешті-решт здійснилась....

Щодо надання одноразової грошової допомоги на придбання твердого пічного палива в опалювальному сезоні 2025-2026 років

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2025 року № 985 затверджено Порядок надання...

ПЕРЕВІРКА СТАНУ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНІВСЬКОГО ТА КОСТЯНТИНІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Інспекція з благоустрою Южноукраїнської міської територіальної громади

Працівники  інспекції з благоустрою Южноукраїнської міської територіальної громади  з...