Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Робота зі зверненнями громадян в управлінні безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради у 2009 році
AA

Робота зі зверненнями громадян в управлінні безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради у 2009 році

         Робота зі зверненнями громадян в управлінні безперервної освіти і науки  Южноукраїнської міської ради (далі УБОіН) здійснюється відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348, а також згідно з розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління безперервної  освіти і науки.

        Відповідно до наказу управління освіти від 15.01.2009 р. №18/1 “Про графік особистого прийому громадян” та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян в управлінні освіти постійно здійснюється начальником та заступниками управління згідно зі встановленим графіком  щосереди  з 1600 до 1800.

        Відповідно до п.8 заходів управління освіти по організації роботи зі зверненнями громадян, затверджених наказом управління освіти від 08.04.2008 року №214, на апаратних нарадах в управлінні та на колегіях управління безперервної освіти і науки заслуховуються, відповідно, щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

        Щороку згідно з планом роботи управління безперервної освіти і науки відповідальними працівниками управління здійснюються перевірки стану ведення  документації  за  зверненнями громадян в закладах освіти, підпорядкованих УБОіН.  Так у листопаді 2008 році було проведено таку перевірку (наказ УБОіН від 12.11.2008 року №565), у грудні 2009 року  вибірково перевірено стан  ведення відповідної документації в закладах освіти міста (наказ УБОіН від 17.12.2009 року №590). 

        Висновки за підсумками перевірок заслуховуються, як правило, на нарадах керівників закладів освіти або колегіях управління безперервної освіти і науки.

       За  12 місяців 2009 року в управлінні безперервної освіти і науки було розглянуто  18 звернень громадян, з них 7 начальником управління під час особистого прийому.  За підсумками розгляду  надано  роз’яснення з приводу 7  звернень.

       За звітний період  2008 року в управлінні освіти було розглянуто 27 звернень громадян, з них 15 під час особистого прийому. 

       Позитивне рішення за результатами розгляду прийнято  в 7 випадках,  в 11  випадках  заявникам надано  роз’яснення.

       За тематикою звернення за звітний період  2009 та 2008 років  можна розподілити наступним чином:

                                                         У 2009 році               У 2008 році

1.     З питань покращення житлових

      умов зареєстровано                                        2 звернення                  3 звернення

2. З   питань працевлаштування               1 звернення                  3 звернення

3.     З питань функціонування закладів

     освіти                                                          3 звернення            1 звернення

 4. З питань дотримання  вимог

      законодавства про освіту                         5 звернень                   1 звернення           

5. З питань конфліктних ситуацій 

      в закладах освіти                                      3 звернення                   7 звернення

     6. З питань оплати праці                           0 звернень                     2 звернення

      7. З інших питань                                     4 звернення                  14  звернень

      Всього:                                                     18 звернень                  31 звернень

 

         Отже, аналізуючи тематику звернень за 2009 та 2008  роки слід зазначити,  що порівняно з 2008 роком у 2009 році  кількість звернень громадян з питань  дотримання вимог законодавства про освіту збільшилась у  5   разів,  не значним чином  (на 1 одиницю) зменшилась  кількість звернень громадян з питань покращення житлових умов. В  3 рази порівняно зі звітним періодом 2008 року зменшилась кількість звернень з питань працевлаштування та з питань функціонування закладів освіти,  більш ніж  в 2 рази  зменшилась  кількість звернень від працівників закладів освіти  з  питань конфліктних ситуацій в закладах освіти,  не зареєстровано звернень  за  звітний період 2009 року  з  питань оплати праці.

        Щодо категорій осіб, які звертаються в управління безперервної освіти і науки можна відзначити,  що у  2009 році  38,8%  від загальної кількості тих,  хто звернулися - це працівники закладів освіти,  по 5,5% - це пенсіонери та батьки вихованців,  учнів,   решту 38,8 %  становлять, працівники інших міських установ та організацій.

       За цей же період 2008 року  ці цифри складали,  відповідно,  22,5%,  (працівники закладів освіти), 16,1 % (пенсіонери), 35,4%. (батьки учнів, вихованців),  16,1% (працівники інших міських установ та організацій). Крім цього, за звітний період 2008 року в управлінні зареєстровано звернення від безробітних, відсоток яких від загальної кількості звернень становить   16,1%.

        Таким чином,  можна відзначити,  що порівняно зі звітним періодом 2008 року  у  2009 році  на 16,3 % збільшилась кількість звернень  від працівників закладів освіти, відсоток звернень від батьків учнів та вихованців  зменшився  на 29,9%,   на 10,6%  від пенсіонерів та на 22.7% зріс  відсоток  звернень  від  працівників  інших міських установ та організацій.

 

 

Читайте також

Перелік вакантних посад, наявні в м.Південноукраїнську станом на 21.07.2025

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості

Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...

Звіт про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...

Проведено тренінг з мінної безпеки

КЗ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соцпослуг) Южноукраїнської міської ТГ»

17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...

ПАМ’ЯТАЄМО!

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Сьогодні минають роковини загибелі Захисника України, воїна нашої громади, старшого лейтенанта, кома...

Новонароджені та шлюби

Південноукраїнський відділ ДРАЦС у Вознесенському районі Миколаївської області

З 13 по 19 липня 2025 року в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 6 актов...

Як зупинити амброзію: поради для кожного українця

Вознесенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Миколаївської області

Полинолиста амброзія – найпоширеніший вид амброзії в межах України. Рослина швидко розмножуєть...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 21.07.2025

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Станом на 21 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...