Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Інформація про звернення громадян, що надійшли на розгляд до Виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради протягом січня-лютого 2010 року
AA

Інформація про звернення громадян, що надійшли на розгляд до Виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради протягом січня-лютого 2010 року

Виконуючи основні вимоги Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради забезпечено їх своєчасний, об’єктивний, всебічний розгляд. За наслідками вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді у встановлений законом термін.
У січні - лютому 2010 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 52 звернення, що на 8 звернень менше, ніж у аналогічному періоді минулого року.
У порівняні з аналогічним періодом минулого року зменшилася кількість звернень з житлових питань 5 (10), питань житлово – комунального напрямку – 19 (24).
У той же час збільшилася кількість звернень з питань забезпечення законності та правопорядку - 7 (0), соціального захисту – 6 (2) . Кількість звернень з питань праці (2) та охорони здоров’я (1) залишається на тому ж рівні.
У звітному періоді збільшилася кількість колективних звернень 9 (7 у 2009). У колективних зверненнях мешканці порушують питання зменшення ставок ринкового збору, затвердження штатного розкладу комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації», порушення громадського порядку сусідами, ремонту покрівель, влаштування фасадного освітлення, зменшення ставки єдиного податку. Також надійшла колективна пропозиція від мешканців міста щодо заохочення комплексного працівника комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» за сумлінну працю. Найчисельнішими колективними зверненнями є звернення щодо влаштування фасадного освітлення (92 підписи) та зменшення ставки єдиного податку (53 підписи).
Повторних звернень у зазначеному періоді не надходило.
У виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради всі звернення розглядаються міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради, згідно з прийнятим розпорядженням міського голови від 18.05.2007 №111-р «Про розподіл функціональних обов’язків між міським головою, секретарем Южноукраїнської міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради» (із змінами та доповненнями).
За січень – лютий 2010 року всього розглянуто 52 звернень з них:
• секретарем міської ради Охрімчуком І.К. - 37;
• заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Грабовенко Л.О.- 2;
• заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Качко С.В.- 0;
• заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Поліканіною Г.В.- 9;
• заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Телятником Ю.В. – 1
• керуючим справами виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради Усатою С.М. – 3.
Протягом звітного періоду необґрунтованих заяв та скарг до виконавчого комітету міської ради не надходило.
Вирішено позитивно, на користь заявників 3 звернення, на 22 - надані роз’яснення, 16 звернень знаходиться на контролі, 2 звернення - анонімні, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися, 9 звернень направлено за належністю. Позитивно вирішенні звернення щодо вчасної доставки пенсії, передачі від міського музею до міської організації ветеранів війни праці та збройних сил символічного прапору Перемоги, ремонту домофона.
На виконання ст. 18 Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.
З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників, переважно це стосується комунальних питань. Кількість звернень, які розглянуто з виїздом на місце за участю заявників - 6.
За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто міським головою. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня». У звітному періоді звернулася багатодітна мати, якій присвоєно почесне звання «Мати героїня» з проханням допомогти у вирішенні питання покращення житлових умов, заявниці роз’яснено про шляхи вирішення вказаного питання.
Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. З загальної кількості громадян, які звернулися 10- пенсіонерів, 3- інваліди, 1 – учасник бойових дій та 1 – учасник Великої Вітчизняної війни. Основні питання, з якими звертається дана категорія громадян: забезпечення лікарськими засобами; забезпечення теплом; вирішення питання щодо доставки пенсії; вирішення земельного питання; роз’яснення законодавства щодо надання пільг; ремонт житлово-комунального фонду та інші.
З метою постійного контролю за зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради вживаються наступні заходи:
Щотижня готуються довідки про стан виконавчої дисципліни по зверненням громадян.
Двічі на рік питання роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради. У лютому 2009 року на засіданні виконавчого комітету заслухано звіт відділу зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації Южноукраїнської міської ради про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради протягом 2009 року та прийнято відповідне рішення (додається).
З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у виконавчому комітеті функціонують телефонні «гарячі лінії», проводиться роз’яснювальна робота через міські засоби масової інформації.
Відповідно до графіка проведення телефонних «гарячих ліній» керівниками виконавчих органів ради та комунальних підприємств у І кварталі заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Поліканіною Г.В. заплановано та проведено 1 телефонну «гарячу лінію», під час якої надано роз’яснення на 1 запитання.
Всього за звітний період проведено 3 «гарячі лінії» за участю заступника міського голови, начальника служби у справах дітей міської ради та керівника комунального підприємства «ТВКГ», на яких були надані роз’яснення на 6 питань.
Основні питання, з яких звертаються громадяни під час гарячих ліній: робота освітніх закладів; перевезення на садово-городні ділянки пільгової категорії громадян; надання пільг відповідно до чинного законодавства та інші.
У січні-лютому 2010 року питома вага звернень, розглянутих на особистих прийомах, складає ¬¬28 відсотків (всього звернень 15).
Особистий прийом міського голови та його заступників проводиться згідно з графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 31.12.09р. №269-р „Про організацію особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради на 2010р” (додається). Графік оприлюднено в газеті міської ради „Контакт” від 16.01.09р. №3.
Основні питання з якими звертаються громадяни під час особистих прийомів: покращення житлових умов; підключення до централізованого опалення; вирішення питання доставки пенсії; забезпечення лікарськими засобами ;ремонт житлового фонду міста та інші.
Перед записом громадян на особистий прийом до міського голови, головний спеціаліст відділу зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації міської ради проводить співбесіду, в результаті якої деякі з питань вирішуються на місці.
Особистий прийом міського голови проводиться за участю заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету, начальників управлінь, відділів та служб виконавчих органів міської ради, відділів виконавчого комітету міської ради, яких стосується вирішення того чи іншого звернення. Також запрошуються на особистий прийом міського голови керівники підприємств, організацій, де громадяни не найшли вирішення своїх питань.


 

Читайте також