Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Аналіз звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради в 2009 році
AA

Аналіз звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради в 2009 році

Протягом  2009 року до виконавчого комітету міської ради надійшло і було розглянуто 306 звернень, що на 75 звернень менше ніж у 2008 році, в яких порушено 325 питань.

            Із загальної кількості звернень 130 (у 2008 – 171) надійшло під час особистих прийомів міського голови  його заступників, секретаря міської ради та керуючого справами виконавчого комітету міської ради, 176  (у 2008 - 210) – письмові звернення.

            За звітний період міським головою та його заступниками проведено 158 особистих прийомів.

            Всього  до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради звернулося 1949 громадян (у 2008 – 1571), з урахуванням колективних звернень.

            Кількість колективних звернень у 2009 році зменшилася - 50 ( у 2008 - 64).

            У колективних зверненнях мешканці порушують питання реконструкції торгівельних павільйонів на території ринку ТОВ «Титан», ремонту житлового фонду міста, пільгового перевезення на садово-городні ділянки, незгоди з підвищенням тарифів на комунальні послуги, будівництвом будівлі комерційного призначення у дворі будинків, закриттям сміттєкамер у будинку, незручності при посадці на потяг на залізничній станції Южноукраїнська, відкриття ще одного рейсу по маршруту Южноукраїнськ – Бузьке, якості надання комунальних послуг, незгоди з внесенням змін до технічного паспорту квартир, прийняття в експлуатацію торговельних павільйонів на ринку ТОВ «Центральний міський ринок», внесення змін до рішення міської ради, створення галузевої ради, дезінсекції підвалів, порушення керівництвом ТОВ «Титан» домовленостей щодо відтермінування проведення реконструкції торгівельних місць, відновлення роботи плавбасейну «Нептун», благоустрою території біля будинку та інші. Надійшло 3 повторних звернення - внесення змін до переліку комунальних послуг, шуму від роботи холодильних агрегатів магазину «АТБ- маркет».

            Найчисельнішими колективними зверненнями є звернення щодо продовження терміну перевезень на садово-городні ділянки пільгової категорії громадян 147 підписів та незгоди з будівництвом у дворі будинку по пр.Леніна,5 будівлі комерційного призначення (112 підписів).

Протягом  2009 року із Миколаївської обласної адміністрації надійшло на розгляд до виконавчого комітету міської ради  28 звернень (у 2008 - 24). Із них 28% - житлові питання, 25% - житлово-комунального напрямку, інші стосуються питань реконструкції та роботи міських ринків, оренди земельних ділянок, прийняття в експлуатацію реконструйованого приміщення.

Кількість звернень із Миколаївської обласної адміністрації збільшилася за  рахунок  роботи урядової гарячої лінії, яка почала працювати у вересні  звітного року. Так за 9 місяців   з облдержадміністрації надійшло 15 звернень, у четвертому кварталі  - 11 звернень з урядової гарячої лінії..

У 2009 році  до виконавчого комітету надійшло 3 повторних звернення, що на 6 звернення менше, ніж у 2008 році. Повторно звернулися громадяни з питаннями щодо незгоди із закриттям сміттєкамер у п’ятиповерховому  будинку, розміщенням магазину у будинку, надання в оренду земельної ділянки. Причиною виникнення повторних звернень є те, що громадяни не завжди згодні з наданими роз’ясненнями.

Як і в минулому році, мають місце дублетні звернення (звернення  одного й того ж громадянина з одного ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд до однієї і тієї ж організації). Наприклад, звернення щодо надання комунальних послуг комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційне об’єднання», було надіслано в два адреси: міністру з питань житлово-комунального господарства, голови державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики. Це стосується також звернень громадян Шамрай В.В., Шамрай О.В., Кабанюк В.М., Дейнега О.В.

Також мають місце неодноразові звернення. Наприклад, Котвалюк А.А. тричі звертався щодо ремонту покрівлі, незважаючи на те, що на перше звернення йому  роз’яснено про строки виконання ремонтних робіт. Це стосується звернень громадян Мартиновського Д.С., Дорошенка В.Г., Крижанівська Н.А.

            Із загальної кількості звернень (306):

-  36 – скарги, з них 9 обґрунтовані (порушення правил спільного проживання, невідповідність температури гарячої води нормам, протікання покрівель, освітлення біля пам’ятника Т.Г. Шевченка);

- 2 -  пропозиції щодо перевезень на садово-городні ділянки та реконструкції ринків.

- 268 – заяви.

Вирішено позитивно, на користь заявників 41 звернення, на 247 надані роз’яснення, 8 звернень знаходиться на контролі, 3 звернення - анонімні, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися, 7 звернень направлено за належністю.

Позитивно вирішенні звернення  пенсіонерів щодо забезпечення лікарськими засобами за пільговими рецептами, пільгового проїзду, встановлення лавок біля під’їзду, налагодження водопостачання в квартирі, ремонту покрівлі. Також позитивно вирішені питання щодо встановлення поручнів та якісного водо забезпечення, з якими звернулися інваліди. Позитивно  вирішені питання ремонту покрівель та дезінсекції підвалів.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року  зменшилася кількість звернень з житлових питань 56 (90),  праці 11 (21),  освіти  та  виховання дітей – 4(12),  охорони здоров’я  – 6 (8).

 У той же час збільшилася кількість звернень з питань житлово – комунального  та дорожнього напрямку – 93 (67), соціального захисту 26 (21) забезпечення законності та охорони правопорядку -  29 (12).

Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто міським головою. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»:

            Протягом звітного періоду під час особистих прийомів  та поштою звернень цієї категорії громадян не надходило.

Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Дана категорія громадян, в основному, звертається з питань: забезпечення житлом, обмін житла на нижчий поверх;  забезпечення лікарськими засобами та засобами реабілітації; влаштування поручнів, пандусів; перевезення на приміських маршрутах; надання пільг у зв’язку з підвищення тарифів на комунальні послуги; надання матеріальної допомоги, державної соціальної допомоги; нарахування пенсії; ремонту житлового фонду.

З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у виконавчому комітеті функціонують «гарячі лінії», проводяться прямі ефіри, надаються консультації спеціалістів через друковані засоби масової інформації.

За звітний період проведено 22 «гарячі лінії» за участю заступників міського голови, начальників управлінь, відділів виконавчого комітету міської ради, керівників комунальних підприємств, на яких були надані роз’яснення на  59 питань. 

З метою контролю за вчасним наданням відповідей на звернення громадян відділ зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації міської ради щотижня готує аналітичні довідки із зазначенням відповідальних осіб, які порушують термін розгляду звернень.

У лютому 2009 року на засіданні виконавчого комітету заслухано звіт відділу зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації  про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради протягом 2008 та прийнято відповідне рішення.

З метою надання практичної та методичної допомоги  у роботі зі зверненнями громадян систематично з керівниками виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств проводяться навчання з цього напрямку роботи. Такі навчання проведено в січні  та листопаді 2009 року. 

На виконання Указу Президента України На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” розпорядженням міського голови від 31.03.08 № 67-р затверджені відповідні заходи.

Стан роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях та установах міста,  управліннях міської ради перевіряється згідно з затвердженим графіком відділом зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації міської ради.

За звітний період проведено перевірку 6 управлінь Южноукраїнської міської ради (управління   житлово-комунального   господарства    Южноукраїнської   міської    ради   (далі - УЖКГ), безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради (далі - УБОіН), праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради (далі - УП та СЗН), управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Южноукраїнської міської ради (далі УНС та ЦЗН), управління молоді, спорту і культури Южноукраїнської міської ради (далі УМСК), управління розвитку інфраструктури Южноукраїнської міської ради (далі УРІ), комунальні  підприємства «Служба комунального господарства» (далі – КП СКГ), «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» (далі - КП ТВКГ).

За результатами перевірки були виявлені порушення:

-  Інструкції з діловодства, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів від 14.04.97р. №348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах,  організаціях  незалежно  від  форм  власності, в  засобах  масової  інформації» (КП СКГ, КП ТВКГ, УРІ, УП та СЗН, УБОН);

-  Закону  України  «Про  звернення  громадян»  (УЖКГ, КП ТВКГ, УП та СЗН, УНС та ЦЗН, УРІ, КП СКГ);

- Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ” (УБОН, УЖКГ, УП та СЗН, УМСК, КП СКГ, КП ТВКГ, УРІ).

Про усунення виявлених порушень надана відповідна інформація.

Питання про результати перевірки  дотримання законодавства щодо розгляду звернень громадян в управлінні безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради розглядалося на засіданні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, прийнято відповідне рішення.

В той же час існують недоліки в роботі з цього напрямку: мають місце порушення термінів розгляду звернень, передбачених Законом України «Про звернення громадян» (Чугун В.О., Дроздова М.Б., Легка Л.Ю.).

В реагування на подання прокурора попереджено начальника юридичного відділу виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради про недопустимість порушень виконавчої дисципліни та про необхідність підвищення вимогливості при виконанні завдань

(розпорядження міського голови від 11.11.09 №216 «Про реагування на подання прокурора м. Южноукраїнська від 13.10.09 №2328») та заступника начальника управління розвитку інфраструктури Южноукраїнської міської ради – начальника відділу архітектури, містобудування та земельних відносин (наказ від 20.11.09 №60-о.д. «Про реагування на подання прокурора м. Южноукраїнська від 13.10.09 №2328» )

Викликає стурбованість робота виконавців зі зверненнями громадян, які перебувають на додатковому контролі. На деякі звернення надаються попередні відповіді, в яких зазначається, що про подальше їх вирішення заявників буде повідомлено додатково. Згідно з ст. 19  Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади і місцевого самоврядування зобов’язані письмово повідомляти про результати перевірки заяв  чи скарг громадян і суть прийнятого рішення. Нажаль, інформація про хід розгляду та  остаточне вирішення  звернення Коробкіної А.М до відділу зв’язків з громадськими організаціями та ЗМІ міської ради не надходила.

 

 

Читайте також