![](http://yu.mk.ua/public/index.php/uploads/files/2024/7/17/news/box3/2317805db2c4ca3f97262427da6cb26f.jpeg)
Відбулося засідання виконавчого комітету
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Res --> 1
За даними відділу статистики у місті Южноукраїнську, за січень–вересень 2009 року по місту Южноукраїнську загальний обсяг обороту роздрібної торгівлі, з урахуванням економічних результатів діяльності фізичних осіб-підприємців, складав 333,6 млн.грн., що на 10% менше, ніж за січень–вересень 2008 року (у порівняних цінах).
В обсязі обороту роздрібної торгівлі у місті Южноукраїнську переважає товарооборот роздрібної мережі фізичних осіб-підприємців, а частка товарообороту підприємств-юридичних осіб була меншою і складала 36,1% (у Вознесенську – 30%, у Первомайську – 20,1%).
У розрахунку на одну особу населення міста оборот роздрібної торгівлі за січень–вересень 2009 року складав 8403 грн. (у Миколаєві –10206 грн., Вознесенську – 9596 грн., Первомайську – 7806 грн.), в середньому по Миколаївській області – 6595 грн.
17 липня відбулося засідання виконавчого комітету за участі 11 його членів та під головуванням міськ...
Сьогодні заняття було присвячено цікавій темі тотемів"Природні тотемі - особливо тварини - є си...
В Южноукраїнському історичному музеї відбулося відкриття виставки науково-допоміжного матеріалу &laq...
Благодійний фонд «Берегиня Південь» на наступному тижні, а саме: 24.07. та 26.07.2024 з...
П’ятеро молодих працівників Південноукраїнської АЕС, членів відокремленого підрозділу громадсь...
Відповідно до виявленої потреби, працівники комунального закладу «Територіальний центр соціаль...
Знайомилися з поняттям вищих психічних функцій: пам'яті, уваги та мислення, які з віком слабшают...
Станом на 17 липня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної гро...
КП «ТВКГ» повідомляє, що під час планових відключень електропостачання соll – цент...
З 1 липня цього року Пенсійний фонд України отримав повноваження призначати та здійснювати виплати д...