Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Оголошення Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів про набір слухачів
AA

Оголошення Всеукраїнського центру професійної реабілітації інвалідів про набір слухачів

Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів та
Кримський республіканський заклад  
 „Міжрегіональний центр трудової, медико-  
соціальної і професійної реабілітації інвалідів”
   
  проводять набір слухачів для професійної реабілітації за робітничими професіями у 2010-2011 навчальних роках:

- оператор комп’ютерного набору;
- вишивальниця;
- швачка;
- бджоляр;
- перукар;
- секретар керівника;
- соціальний робітник;
- слюсар з ремонту автомобілів;
- взуттьовик з ремонту взуття;
- обліковець з реєстрації бухгалтерських даних;
- ліцювальник-плиточник;
- столяр будівельний;
- конторський службовець;
- художній розпис по дереву;
- виробник художніх виробів з кераміки;
- різбяр по дереву та бересті;
- робітник зеленого будівництва


ДЕТАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ПОРЯДОК ТА СТРОКИ НАБОРУ, ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИНХ ДОКУМЕНТІВ, СТРОКИ НАВЧАННЯ, АДРЕСИ ЦЕНТРІВ МОЖНА ОТРИМАТИ ЗА ТЕЛ.: 2-02-16, АБО ЗВЕРНУТИСЬ ДО УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЗА АДРЕСОЮ:
б-р. Цвіточний, 4 , м. Южноукраїнськ, 55000, каб. № 5


 

Читайте також

Народознавчі посиденьки «У тиху ніч перед Різдвом…» Костянтинівська бібліотека-філія

Управління молоді, спорту та культури Південноукраїнської міської ради

  Напередодні різдвяних свят у Костянтинівській бібліотеці-філії пройшли народознавчі посиде...

Про правила пожежної безпеки під час підготовки і святкування новорічних та різдвяних свят

Управління соціального захисту населення Південноукраїнської міської ради

Новорічні свята – гаряча пора для пожежників. Під час новорічних святкувань стрімко зрост...

Потужність дози радіоактивного випромінення на території Южноукраїнської міської територіальної громади станом на 23.12.2024

Виконавчий комітет Південноукраїнської міської ради

Станом на 23 грудня 2024 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...