
Пам’ятка роботодавцю: як створити безпечні й здорові умови праці
Уклали трудовий договір із найманим працівником? Подбайте про належні, безпечні й здорові умови прац...
Res --> 1
Звернення громадян відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв`язку між виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради та громадянами у вирішенні важливих проблем як окремої людини, так і громади міста в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини.
Протягом 9-ти місяців 2009 року до виконавчого комітету міської ради надійшло і було розглянуто 239 звернень, в яких порушено 253 питання. Всього звернулося 1448 громадян, з урахуванням колективних звернень.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилася на 22%.
За звітний період міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами проведено 116 особистих прийомів.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилася кількість звернень з житлових питань 45 (74), праці 8 (15), освіти та вихованні дітей – 2(6), забезпечення законності та охорони правопорядку - 8 (9).
У той же час збільшилася кількість звернень з питань житлово – комунального напрямку – 67 (45), охорони здоров’я – 6 (2), соціального захисту 22 (20).
Значна кількість звернень надійшла від найбільш незахищених верств населення: інвалідів війни, учасників бойових дій, інвалідів, пенсіонерів, багатодітних сімей. У своїх зверненнях заявники просять допомогти у вирішенні питань надання та покращення житлових умов, соціальних допомог, забезпечення лікарськими засобами, перевезення на садово-городні ділянки, влаштування поручнів та пандусів. Також гостро турбують питання соціального захисту мешканців міста у зв’язку з підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.
У звітному періоді зменшилася кількість колективних звернень 41 (51 у 2008). Найбільш актуальними питаннями колективних звернень громадян є реконструкція торгівельних павільйонів на території ринку ТОВ «Титан», ремонт житлового фонду міста, дезінсекції підвалів, ремонт пішохідних доріжок, перевезення на садово-городні ділянки пільгової категорії громадян, встановлення лавок біля будинків, незгода з підвищенням тарифів на комунальні послуги, прийняття в експлуатацію торговельних павільйонів на ринку ТОВ «Центральний міський ринок», створення галузевої ради.
Вирішено позитивно, на користь заявників 27 звернень, на 194 - надані роз’яснення, 15 звернень знаходиться на контролі, 3 звернення – анонімні і відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися. В основному, позитивно вирішуються питання щодо ремонту житлового фонду міста, налагодження водо-та теплопостачання, забезпечення лікарськими засобами за пільговими рецептами, пільгового проїзду, благоустрою території біля будинків.
Стан роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях та установах міста, управліннях міської ради перевіряється згідно з затвердженим графіком відділом зв`язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації міської ради. У звітному періоді перевірено 4 управління міської ради та 2 комунальних підприємства.
Перевірки показали, що в управліннях та комунальних підприємствах робота з даного напрямку проводиться, в основному, відповідно до чинного законодавства, але є і деякі недоліки. Керівниками комунальних підприємств та управлінь вживаються заходи щодо усунення виявлених в результаті перевірок порушень.
Для забезпечення зворотного зв‘язку між виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради та громадянами заступниками міського голови, начальниками управлінь, відділів, служб міської ради, керівниками комунальних підприємств проводяться телефонні «гарячі лінії». З початку року проведено 17 «гарячих ліній», під час яких громадянам були надані роз’яснення на 50 питань.
За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Відділ зв’язків з громадськими
організаціями та ЗМІ міської ради
Уклали трудовий договір із найманим працівником? Подбайте про належні, безпечні й здорові умови прац...
Південноукраїнський відділ Вознесенської філії Миколаївського обласного центру зайнятості надає п...
Звіт Про результати проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг...
17 липня представниками МОО Товариства Червоного Хреста для соціальних робітників та інших працівник...
Сьогодні минають роковини загибелі Захисника України, воїна нашої громади, старшого лейтенанта, кома...
З метою забезпечення дітей, зарахованих у новому навчальному році до першого класу закладу освіти, щ...
З 13 по 19 липня 2025 року в Южноукраїнській міській територіальній громаді зареєстровано 6 актов...
Полинолиста амброзія – найпоширеніший вид амброзії в межах України. Рослина швидко розмножуєть...
Станом на 21 липня 2025 року потужність дози на території Южноукраїнської міської територіальної...
17 липня набуде чинності Закон України “Про внесення змін до КУпАП, ККУ України, КПК Укра...