Res --> 1 Офіційний сайт міста Південноукраїнська | Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради протягом І півріччя 2009 рок
AA

Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради протягом І півріччя 2009 рок

Звернення громадян до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв‘язку між виконавчим комітетом та громадянами, вирішенні важливих проблем, як окремої людини так і громади міста в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина.
Протягом І півріччя 2009 року до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради надійшло і було розглянуто 173 звернення (78 звернень - на особистих прийомах міського голови, секретаря міської ради та заступників міського голови), що на 20% менше, ніж у 2008 році.
 За звітний період міським головою, секретарем міської ради та заступниками міського голови проведено 80 особистих прийомів.
 Всього протягом 2009 року до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради звернулося 775 громадян, з урахуванням колективних звернень.
Значна кількість звернень надійшла від найбільш незахищених верств населення: інвалідів війни, учасників бойових дій, інвалідів, пенсіонерів, багатодітних сімей. У своїх зверненнях заявники просять допомогти у вирішенні питань надання та покращення житлових умов, соціальних допомог, забезпечення лікарськими засобами, перевезення на садово-городні ділянки, влаштування поручнів та пандусів. Також гостро турбують питання соціального захисту мешканців міста у зв’язку з підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.
 Мешканцями міста протягом січня – червня поточного року порушено 184 питання.
 За частотою звернень та актуальною проблематикою основні питання, які турбують громадян, характеризуються наступним чином.
 На першому місці питання житлово-комунального господарства, які складають 27% від загальної кількості. Це питання ремонту і експлуатації житлового фонду, опалення та водопостачання, незгоди з підвищенням тарифів.
 Житлові питання займають друге місце від загальної кількості питань і складають 20%, це - надання житла і поліпшення житлових умов, приватизація житлових площ в гуртожитках.
 Третє місце займають питання будівництва, містобудування, архітектури та благоустрою і складають 15 %.
 Актуальними залишаються питання соціального захисту (8%), забезпечення законності та правопорядку (8%), праці (4%), транспорту (4%).
Вирішено позитивно, на користь заявників 15 звернень, на 140 - надані роз’яснення, 15 звернень знаходиться на контролі, 3 звернення - анонімні, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися. В основному, позитивно вирішуються питання щодо ремонту житлового фонду міста, налагодження водо-та теплопостачання, забезпечення лікарськими засобами за пільговими рецептами, пільгового проїзду, благоустрою території біля будинків.
Колективних звернень у звітному періоді надійшло 24, кількість повторних звернень –2, за аналогічний період минулого року - відповідно 36 та 1.
Здебільшого в колективних зверненнях мешканці порушують питання реконструкції торгівельних павільйонів на території ринку ТОВ «Титан», ремонту житлового фонду міста, пільгового перевезення на садово-городні ділянки, встановлення лавок біля будинку, незгоди з підвищенням тарифів на комунальні послуги, будівництвом будівлі комерційного призначення у дворі будинків, закриттям сміттєкамер у будинку, незручності при посадці на потяг на залізничній станції Южноукраїнська, відкриття ще одного рейсу по маршруту Южноукраїнськ – Бузьке, якості надання комунальних послуг, незгоди з внесенням змін до технічного паспорту квартир, формування тарифів на житлово-комунальні послуги, прийняття в експлуатацію торговельних павільйонів на ринку ТОВ «Центральний міський ринок» та інші. Найчисельнішим колективним зверненням є звернення щодо незгоди з будівництвом будівлі комерційного призначення у дворі будинку по пр. Леніна,5 (112 підписів).
З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників, переважно це стосується житлових та комунальних питань.
Для забезпечення постійного зв‘язку між виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради та громадянами заступниками міського голови, начальниками управлінь, відділів, служб міської ради, керівниками комунальних підприємств проводяться телефонні «гарячі лінії». З початку року проведено 11 «гарячих ліній», під час яких громадянам були надані роз’яснення на 39 питань.
За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

 

Читайте також