До Дня пам'яті жертв голодоморів
Res --> 1
За 2 місяці 2009 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 60 звернень, що на 28 звернень менше, ніж у аналогічному періоді минулого року.
У порівняні з аналогічним періодом минулого року зменшилася кількість звернень з житлових питань 10 (31), соціального захисту 2(3), праці 2 (5), охорони здоров’я 1(2). У той же час збільшилася кількість питань житлово – комунального напрямку – 24 (8).
У звітному періоді зменшилася кількість колективних звернень 7 (10 у 2008). У колективних зверненнях мешканці порушують питання реконструкції торгівельних павільйонів на території ринку ТОВ «Тітан», незгоди з підвищенням тарифів на комунальні послуги, ремонту житлового фонду міста та інші. Повторних звернень у зазначеному періоді не надходило.
Протягом звітного періоду необґрунтованих заяв та скарг до виконавчого комітету міської ради не надходило.
Вирішено позитивно 3 звернення, на 50 надані роз’яснення , 5 звернень знаходиться на контролі, 2 звернення - анонімні, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися .
На виконання ст. 18 Закону України «Про звернення громадян» у виконавчому комітеті створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.
З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників, переважно це стосується комунальних питань, комісійного розгляду звернень за участю міського голови за місцем проживання громадян. Як правило, це питання надання та покращення житлових умов.
За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Розгляд звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України розглядаються особисто міським головою. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».Протягом звітного періоду під час особистих прийомів та поштою звернень цієї категорії громадян не надходило.
Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту:
2009 рік 2008 рік
1 Учасників ВВВ - - -
2 Учасників бойових дій - (-2) 2
3 Вдів загиблих на фронті
4 Багатодітних сімей 1 (+1) -
5 Одиноких матерів
6 Ветеранів праці 2 (+2) -
7 Пенсіонерів 10 (+2) 9
8 Осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС
9 Інвалідів 2 (-2) 4
Всього: 15 - 15
Основні питання:
1. Незгода з підвищенням тарифів на комунальні послуги;
2. Вирішення питання щодо прибудови тамбурного приміщення;
3. Вирішення питання щодо подальшого отримання державної соціальної допомоги;
4. Забезпечення житлом;
5. Ремонт житлового фонду міста;
6. Перевезення пільгової категорії громадян на приміських маршрутах.
З метою постійного контролю за зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради вживаються наступні заходи:
Двічі на рік питання роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради. У лютому 2009 року на засіданні виконавчого комітету заслухано звіт відділу зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації Южноукраїнської міської ради про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради протягом 2008 та прийнято відповідне рішення.
Для надання практичної та методичної допомоги у роботі зі зверненнями громадян систематично з керівниками виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств проводяться навчання з цього напрямку роботи. Таке навчання проведено 23 січня 2009 року.
Щотижня готуються довідки про стан виконавчої дисципліни по зверненням громадян.
З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом у виконавчому комітеті функціонують «гарячі лінії», проводяться прямі ефіри, проводиться роз’яснювальна робота через міські засоби масової інформації.
За звітний період проведено 3 «гарячі лінії» за участю заступника міського голови, начальника управління безперервної освіти і науки міської ради та директора комунального підприємства «Служба комунального господарства», на яких були надані роз’яснення на 10 питань.
В газеті міської ради «Контакт» від 14 лютого 2009 року №13 опубліковано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради протягом 2008 року.
У січні 2009 року питома вага звернень, розглянутих на особистих прийомах, складає ¬¬41 відсоток (всього звернень 25 )
Особистий прийом міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради проводиться згідно з графіком, затвердженим розпорядженням міського голови від 26.12.08р. №242-р „Про організацію особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради на 2009р”. Графік оприлюднено в газеті міської ради „Контакт” від 15.01.09р. №4.
21 листопада фахівцем із соціальної роботи Ⅱ категорії Денного центру соціально-психологічної допомо...
Сьогодні відбулось засідання університету третього віку факультету "Цифрові технологі...
Цього тижня в університеті третього віку ізотерапія. Першій групі запропоновано методику "Сн...
Графік роботи консультативної поліклініки з 25.11.2024 р. по 29.11.2024 р. &nbs...
Засідання постійної комісії міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров&r...
Засідання постійної комісії міської ради з питань земельних відносин та земельного...
Графік роботи лікарів НКП "ПУ МЦПМСД" 25.11.2024 - 29.11.2024 &nbs...