
Щодо надання одноразової грошової допомоги на придбання твердого пічного палива в опалювальному сезоні 2025-2026 років
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2025 року № 985 затверджено Порядок надання...
Res --> 1
Подати заяву на недоотриману пенсію за померлого пенсіонера можна як безпосередньо у сервісному центрі Пенсійного фонду України, так і дистанційно: через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (із змінами)).
Перелік документів, які людина має надати для виплати їй недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера, є однаковим при особистому і онлайн зверненні. Разом із заявою надається свідоцтво про смерть, документи які підтверджують родинні стосунки з померлим пенсіонером, документ, що посвідчує особу заявника, реквізити банківського рахунку. Крім того, члени сім’ї надають паспорт або інші документи, які засвідчують їхнє місце проживання з пенсіонером на день його смерті.
Непрацездатні члени сім’ї померлого пенсіонера подають документи, що засвідчують перебування на його утриманні.
Якщо недоотримана пенсія увійшла до складу спадщини (крім пенсій, призначених відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, які не включаються до складу спадщини і виплачуються за зверненнями, що надійшли не пізніше 6 місяців після смерті пенсіонера), то для її одержання до документу, що посвідчує особу заявника, і свідоцтва про смерть, також додається свідоцтво про право на спадщину.
Днем звернення за виплатою недоотриманої пенсії вважається день прийняття органом, що призначає пенсію заяви з усіма необхідними документами. У разі подання заяви через вебпортал — дата реєстрації заяви зі сканованими копіями документів.
Недоотримана пенсія виплачується органами Пенсійного фонду України шляхом зарахування коштів на поточний рахунок людини.
Виплат недоотриманої пенсії провадиться не більш ніж з три роки від дня звернення з усіма необхідними документами.
Додатково повідомляємо.
За більш детальною інформацією можна звернутися до будь-якого сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області або дистанційно скориставшись:
+38 068 668 78 09; +38 050 267 84 24; +38 063 869 06 79;
+38 096 025 06 63; +38 063 362 00 79; +38 099 774 93 97.
Шляхом направлення звернень на:
Постановою Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2025 року № 985 затверджено Порядок надання...
Пенсійний фонд України профінансував перші виплати допомоги за державною програмою "Пакунок шко...
Обов'язок батьків утримувати дитину до досягнення нею повноліття закріплено статтею 180 Сімейног...
Відповідно до Закону України від 09.07.2003 № 1058 «Про загальнообов’язкове державн...
В Україні розпочалася реалізація нової державної програми “Пакунок школяра”, адмініструв...
На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подати в електронно...
Призначення та виплата грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок...
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2025 року № 299 "Про деякі особливості...
Призначення та виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям регулюється Постано...
Хто має право на допомогу? Відповідно до Закону України від 18.05.2004 № 1727-IV "Про д...