Цього тижня в університеті третього віку ізотерапія.
Першій групі запропоновано методику "Сніданок-обід-вечеря", де потрібно було метафорично зобразити себе у вигляді якоїсь страви.
Ця методика використовується для:
- стабілізації самооцінки;
- розвитку емоційного та соціального інтелекту;
- прийняття власних ресурсних та проблемних сторін особистості.
Вона дозволяє простежити характер відносини людини до себе.
Друга група малювала картину олією.
Мета техніки: розвиток емоційного інтелекту, усвідомлення несвідомих образів, внутрішніх потреб, виявлення прихованих емоцій свого «Я».
Завдання:
✓ розвинути навичку вільного малювання;
✓ навчитися розслаблятися та отримувати задоволення від процесу малювання;
✓ розвинути фантазію та уяву в процесі малювання.
Студентки здобули багато важливих усвідомлень, актуалізували свої внутрішні потреби, здобули потужний ресурс.