Друге психологічне заняття у відділенні оздоровчо-реабілітаційних послуг.
Перевіривши домашнє завдання, відзначили, що багато відпочиваючих вже познайомилися один з одним, роблять корисні практики з тих, що проходили на минулому занятті, це дуже здорово і за це вони отримали солодкі призи.
Просканувавши настрій, розпочали освоєння нових технік.
Спочатку називали свої імена та слова на першу літеру імені.
Потім пограли у класифікації - сьогодні згадували назви дерев, комах, транспортні засоби.
Вивчали властивості та якості яблук, такі, як розмір, форма, смак, ціна та інше.
Робили акторські етюди - передавали один одному уявні предмети, при цьому проживали абсолютно реальні емоції та почуття, оскільки наша уява пожвавлює спогади і дозволяє відчувати все в реальному часі.
Будували логічні ланцюжки зі слів.
Зміцнили моторику рук, зробили кілька нейропсихологічних вправ для міжпівкульної взаємодії.
Називали асоціації з різними словами, виявивши унікальність свого досвіду.
Потренували візуальну та рухову пам'ять, подумки пройшовши бульваром мрій.
Обговорили прості дії, які можна зробити для того, щоб зменшити занепокоєння та роздратування під час повітряних тривог – це практики опори, дихальні, тілесні техніки.
Для профілактики деменції та Альцгеймера читали різнокольоровий текст та вивчали таблицю Шульте.
Заняття викликало багато позитивних емоцій і підбадьорило учасників, які дякували за корисні та потрібні практики.