Після перевірки домашнього завдання та роздачі призів просканували настрій та приступили до практик.
Називали своє ім'я та показували без слів свої звичні ранкові ритуали.
Продовжуючи розвивати фантазію та уяву вигадували незвичайне застосування звичайним речам.
Для активації міжпівкульних зв'язків, зміцнення моторики та зорової уваги зробили кілька окорухових та нейропсихологічних вправ.
Уважно слухали вірш, знаходячи в ньому ключові слова та реагуючи певним чином, тренуючи аудіальну увагу.
Попрацювали із класифікаціями, згадували різні види транспорту.
Концентрували візуальну увагу, знаходячи у просторі предмети певних кольорів.
Зображали різні емоції за допомогою жестів та міміки, відгадувати, що як завжди, було дуже цікаво.
Після візуалізації "Золотий дощ" наповнилися позитивною енергією, спокоєм.
Активізували увагу, вивчаючи простір зовнішній та внутрішній - предмети, звуки, відчуття тіла.
Наголосили на важливості фіксування власних потреб та їх задоволення, це запорука комфортного фізичного та емоційного стану.
У групі створилася комфортна доброзичлива атмосфера, а загальні жарти та цікаві завдання налаштовують на позитивний лад, дають підтримку, радість від спілкування.