Друге психологічне заняття було присвячене фантазії, уяві та пам'яті.
Перевірка домашнього завдання показала, що відпочиваючі ведуть активне інтелектуальне життя - грають у настільні ігри, читають, спілкуються, за що вони отримали заслужені солодкі призи.
Просканувавши настрій називали свої імена та слова на першу літеру імені, тренуючи словниковий запас.
Зміцнювали зорову пам'ять, згадуючи, що знаходиться у рідному дворі, після цього завдання створилася затишна атмосфера, начебто всі сходили один одному у гості.
Пограли у слова – називали квіти, птахів, країни, тварин, а також згадали властивості яблук – кольори, форму, розмір, смак, сорти.
Підключили фантазію та уяву, передаючи один одному різні уявні об'єкти, що викликало приємні та яскраві емоції.
Складали логічні ланцюжки з рандомних слів.
Зміцнювали моторику рук за допомогою нейропсихологічної зарядки.
Обговорювали, як важливо не застрягати в емоціях, а перемикатися на реальність, відчуття в тілі, помічати життя довкола – це допомагає легше справлятися з викликами, які часто трапляються останнім часом.
Тренували асоціативне мислення, називаючи асоціації з різними словами.
Для профілактики деменції та хвороби Альцгеймера вивчали таблицю Шульте.
Настрій до завершення заняття у багатьох підбадьорився, як і розумова активність та загальний тонус.
Відпочиваючі дякували за корисну інформацію та практики.