За відповідний період до бюджету громади надійшло доходів в сумі 10 459,4 тис. грн., із них:
- податок на доходи фізичних осіб – 4 393,2 тис. грн.;
- податок на майно – 4 053,3 тис. грн.;
- єдиний податок – 293,6 тис. грн.;
- акцизний податок – 1 693,9 тис. грн.;
- інші надходження доходів – 25,4 тис. грн.
Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 33 693,1 тис. грн., з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 13 700,6 тис. грн., в тому числі:
- 10 065,2 тис. грн. на виплату заробітної плати та відпускних з нарахуваннями;
- 131,0 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
- 1300,0 тис.грн. на продукти харчування;
- 2 204,4 тис. грн. на (придбання: лавок для найпростіших укриттів ЗЗСО, кліше для штампів, мультимедійного проектора для ЗДО №3; оплата послуг з: цілодобового спостереження за протипожежним станом приміщення; технічного обслуговування пожежної сигналізації; орендм приміщення; відшкодування поштових витрат; поточного ремонту та технічного обслуговування оргтехніки; оплати адміністративно-господарських потреб; утримання спільного майна багатоквартирного будинку по вул.Набережна Енергетиків,41; ремонту і технічного обслуговування техніки та охолоджувальних установок; інтернету; дезінсекція (боротьба з тарганами); ремонту ПК; заправки картриджів);
- виконання заходів за програмами – 16 523,7 тис. грн., із них на:
- охорону здоров’я – 796,5 тис. грн. (матеріальна допомога онкохворим; оплата за навчання на лікарів (Тупотін та лікарь-інтерн Козюк).; медикаменти для формування медичного кошика в рамках пакету "Готовність закладу охорони здоров’я до надання медичної допомоги в надзвичайних ситуаціях" та медикаменти, визначені Національним переліком основних лікарських засобів, медичних виробів та витратних матеріалів; прочищення зовнішніх каналізаційних мереж на території Ліцею №3; оплата тепло-водопостачання та водовідведення; послуги електроенергії);
- соціальні направлення – 151,3 тис. грн. (відшкодування вартості проїзду на автомобільному та залізничному транспорті один раз на рік до будь-якого населеного пункту України та у зворотньому напрямку громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС І категорії у розмірі 100%, ІІ категорії у розмірі 50%.; відшкодування витрат за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (приміському); надання одноразової матеріальної допомоги на поховання загиблих (померлих) під час участі у воєнних діях та конфліктах на території України; надання одноразової грошової допомоги військовослужбовцям, які призвані на військову службу, в т.ч. мобілізованим ВПО, які взяті на облік та призвані за мобілізацією на території ЮУ МТГ; надання матеріальної допомоги на поховання категорій осіб, які не перебували у трудових відносинах з підприємством, установою, організацією, не вносили кошти в ФССТН, виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого; часткове відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни, якщо сума фактичних витрат перевищує обсяг відшкодування за рахунок субвенції з обласного бюджету; забезпечення фінансової підтримки міських громадських організацій; утримання КЗ «ЦСПРД» (послуги інтернету, придбання стільців для комп'ютера, стрем'янки на 5 сходинок);
- організацію мобілізаційної підготовки та територіальної оборони – 399,5 тис.грн. (придбання дизельного палива, бензину А-95);
- охорону тваринного світу та регулювання чисельності бродячих тварин – 78,7 тис.грн. (придбання продуктів харчування для тварин);
- програма розвитку малого та середнього підприємництва ЮУ МТГ - 1,7 тис.грн. (придбання квітів);
- реформування і розвиток ЖКГ – 958,9 тис. грн. (за виконаний поточний ремонт квартири № 89 житлового будинку № 6 на вулиці Миру (остаточний розрахунок); за виконані роботи з капітального ремонту ліфта в ж.б. (на умовах співфінансування 95/5%) за адресою: вул.Європейська,33А (п.1), в т.ч. технічний нагляд; .за виконані роботи з демонтажу тимчасових споруд на території критого ринку (павільони №1,2,6,7,8); виконання робіт з улаштування покриття пішохідної доріжки із щебню на міському кладовищі (придбання щебню щільного природнього гранітного для проведення робіт); за виконання робіт з монтажу ліхтарів на сонячних батареях на мережах вуличного освітлення в с. Іванівка та с.Панкратове (33 од); оплата за послуги з технічного обслуговування, ліквідацію пошкоджень освітлювальної апаратури, устаткування вуличного освітлення в смт. Костянтинівка);
- управління майном комунальної форми власності – 147,0 тис.грн. (придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів за рахунок фінансової допомоги на поворотній основі для придбання лікарських засобів, в т.ч. тих, що підлягають реімбурсації для забезпечення населення ліками та медичними виробами безпосередньо в аптечному закладі);
- розвиток дорожнього руху та його безпеки – 13 148,6 тис.грн. (за послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (виконання робіт з ліквідації усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць і доріг пневмоструменевим методом машиною АТ МДК-9/14 за відповідними адресами в смт.Костянтинівка для руху шкільного автобусу); за послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (за виконанні роботи з ліквідації усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю за відповідними адресами смт.Костянтинівка та внутрішньо-дворових проїздів за відповідними адресами в м Южноукраїнську);
- розвиток освіти – 528,9 тис. грн. (стипендія; надання одноразової допомоги дітям-сиротам (Котельова Анна); утримання установ освіти (оплата водопостачання та водовідведення; заробітна плата з нарахуваннями; авторський супровід програмного забезпечення "Дебет Плюс V12");
- наша громада – 3,0 тис. грн. (придбання квітів);
- підтримка ОСББ – 309,6 тис.грн. (за виконані роботи з капітального ремонту (на умовах співфінансування 95%/5%) ліфта в ж.б. за адресою: вул.Європейська, 33Б (п.1) в т.ч. технічний нагляд)
- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів в сумі 3 468,8 тис. грн. на:
- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи - 42,1 тис.грн.;
- виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти – 3 426,7 тис. грн.