Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання.
Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Якщо скановану копію документа надсилав роботодавець, то стан опрацювання звернення можна побачити у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки) та застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».
Статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.
Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»).
Інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.
Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу. Виконання звернення скасовується в разі:
1. В електронній формі звернення на вебпорталі ПФУ в даних особи наявні помилки.
2. Скановані копії документів не належать заявнику.
3. Скановані копії документів зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі.
4. Скановані копії документів відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).
5. Відсутня сканкопія титульної сторінки трудової книжки.
6. Наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки, викладені в Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженій наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58:
– відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну П.І.Б.;
– відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.