Електронне направлення, як і декларація, – ключ до безоплатних послуг у Програмі медичних гарантій. Його виписує сімейний лікар, терапевт, педіатр або ж лікуючий лікар.
Пацієнту виписують направлення, коли його проблема потребує залучення вузького спеціаліста, додаткових обстежень, процедур чи госпіталізації.
Отримавши направлення на свій телефон у вигляді 16-значного коду пацієнт звертається до рецепції лікарні для запису на отримання відповідної послуги.
Пацієнт може отримати послугу по електронному напрявленню безкоштовно лише один раз. Не можна звернутися за "ще однією думкою" до іншого лікаря з тим самим напрямом.
Проте лікар може виписати електронне направлення на групу послуг або кілька процедур, щоб заощадити час. Пацієнту не потрібно ходити до лікаря кілька разів. Наприклад, лікар може направити пацієнта в одному направленні до вузького спеціаліста та на обстеження окремо.
Кількість електронних направлень не обмежена – лікар має виписувати їх на основі клінічної картини.
Електронне направлення дійсне протягом одного року, але краще дотримуватись рекомендацій лікаря щодо термінів.
Якщо пацієнт бажає пройти певні додаткові обстеження без призначень лікаря, він може зробити це самостійно і за власні кошти, сплативши їх у вигляді офіційних платежів – через термінал чи касу в лікарні. Для цього електронне направлення не потрібно. Тарифи на платні медичні послуги, які надаються в КНП «ЮМБЛ» можна знайти на офіційному сайті лікарні за посиланням https://gromada.online/rada/33850812/tarifi-na-platni-medichni-poslugi-v-knp-jumbl-08-36-58-12-04-2023/.
Випадки, в яких електронне направлення не потрібно, а медична допомога надається безоплатно:
Нагадуємо, за більш детальною інформацією ви можете звернутися
до рецепції лікарні за тел. 5-51-12, 4-62-60
або контакт-центр КНП ЮМБЛ 0737301103