Південноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Ви питали - ми відповідаємо

03.04.2023
НКП «Южноукраїнський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»

Ви питали - ми відповідаємо:

Змінили або втратити номер телефону, не надходять повідомлення про виписаний рецепт, направлення або лікарняний. Чи обов’язково звертатися до свого сімейного лікаря - відповідає НКП Южноукраїнський МЦПМСД.

При виписці будь-яких направлень, рецептів на медичні препарати, лікарняних листів пацієнт отримує смс повідомлення. То що робити якщо смс повідомлення не надійшло або надійшло на момер телефону іншого члена сім’ї. Технічна можливість змінити Ваш втрачений номер телефону на актуальний є у будь-якого лікаря зареєстрованого в Електронній системі охорони здоров'я, будь то вузький спеціаліст хірург, проктолог, фтизіатр, та інші. Тобто якщо Ви звернулися за медичною допомогою до будь-якого лікаря на вторинний рівень лікар виписав вам направлення або препарати а повідомлення не приходять попросіть лікаря перевірити актуальний номер телефону в Електронній системі охорони здоров'я при виявленні невідповідності лікар має право та можливість самостійно змінити його на Ваш актуальний номер.

Розглянемо ситуації стосовно зміни номеру телефону Електронній системі охорони здоров'я

  1. Пацієнт має укладену декларацію з лікарем в місті Южноукраїнськ але звернувся за направленням або госпіталізований в інший будь-який медичний заклад України. Лікар закладу для надання медичної допомоги має право та можливість самостійно змінити номер телефону на актуальний.
  2. Пацієнт має декларацію в місті Одеса звернувся за допомогою до лікаря сімейної медицини або ж вузького спеціаліста міста Южноукраїнськ. Номер телефону змінює той лікар який надає допомогу пацієнту, виписує направлення, препарати, лікарняний та інше.
  1. Пацієнт має реєстрації в Електронній системі охорони здоров'я але пацієнту необхідна медична допомога (отримання направлення, препаратів, стаціонарна допомога та інші процедури) Реєстрацію пацієнта проводить той лікар до якого пацієнт звернувся за допомогою.

Що робити, коли “Дія” не генерує COVID-сертифікат через помилку в записі про вакцинацію?

Команди, які здійснюють вакцинацію, мають обов’язково вносити дані про вакцинованих осіб в електронну систему охорони здоров’я. Та робити це уважно і ретельно. Якщо дані про проведену вакцинацію внесені із помилкою (наприклад, неправильно вказана назва або партія вакцини), і через це отримати сертифікат не вдається, слід звернутися до пункту, де робили щеплення. 

Тобто внести чи виправити дані про вакцинацію має той лікар, який її проводив у відповідному пункті щеплення. Якщо щеплення пацієнт робив у свого сімейного лікаря - потрібно звертатися до нього. З собою потрібно мати паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.