Починаючи з 1 грудня 2022 року заяви на призначення або перерахунок субсидій та пільг приймають органи Пенсійного фонду України.
Документи на призначення субсидії можна подати як особисто, так і дистанційно. Для цього на вебпорталі Пенсійного фонду запроваджено відповідну опцію.
Для того, щоб скористатися послугою, потрібно:
1. Авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
2. У розділ "Комунікації з ПФУ" обрати "Заява на житлову субсидію чи пільгу" та в меню обрати потрібний вид заяви;
3. Заповнити онлайн-форму, прикріпити сканкопії документів,та натиснути "Сформувати заяву".
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Перед формуванням заяви Вам необхідно виконати наступні кроки:
1. Для подання заяви Вам необхідно підготувати сканованікопії документів. Формат файлів - JPG, JPEG, PDF. Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти одним файлом.
2. Для отримання повідомлень про опрацювання заяви Вам необхідно надати згоду на дистанційне інформування
Завжди на зв'язку з https://www.pfu.gov.ua