03.03.2021 у приміщенні департаменту соціальних питань та охорони здоров'я Южноукраїнської міської ради відбувся міні-семінар серед суб'єктів господарської діяльності у сфері торгівлі на тему: «Основні питання трудового законодавства» за участю спеціалістів відділу праці.
В ході якого були розглянуті наступні питання:
- порядок прийняття та звільнення найманих працівників, перелік документів, які повинні бути наявні у суб'єкта господарювання;
- порядок проведення вступного інструктажу та допуску до роботи;
- особливості ведення документації з охорони праці;
- дотримання державних мінімальних гарантій в оплаті праці.
Під час спілкування фахівці відділу праці звертали увагу на зміни у сфері законодавства про працю та пояснювали, як вони реалізуються на практиці.
В даному заході прийняли участь 6 осіб.
Шановні суб'єкти господарської діяльності!
Якщо у Вас будуть виникати питання щодо дотримання норм трудового законодавства
просимо телефонувати за номером 5-55-27.