Уряд ухвалив рішення підтримати ініціативу Президента України про виплату одноразової матеріальної допомоги роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин.
Отримання допомоги регламентується Порядком надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористаної її суми, з яким ви можете ознайомитися на сайті державної служби зайнятості:
Хто має право на отримання одноразової матеріальної допомоги?
Юридичні особи (роботодавці), які використовують працю найманих працівників. Важливо: основний вид економічної діяльності таких роботодавців не входить до Переліку видів економічної діяльності щодо яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, визначеного Кабінетом Міністрів України.
Як подати необхідні для отримання одноразової допомоги документи?
Юридичні особи (роботодавці) можуть надати пакет документів в один із способів:
Важливо! Пакет документів можна подати до центру зайнятості до 21 грудня 2020 року включно.
Перелік необхідних документів:
До вашої уваги інфографіка “Як суб’єкту господарювання отримати одноразову матеріальну допомогу”: https://is.gd/HbMQXN
покрокова інструкція щодо отримання такої допомоги: https://is.gd/5kXXs1
бланк заяви тут: https://is.gd/iijaDW
бланк відомості про найманих працівників тут: https://is.gd/iijaDW
електронні скриньки центрів зайнятості тут: https://is.gd/7z3gMM