За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі 22 934,8 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 18 568,5 тис. грн.;
- податок на землю – 33,9 тис. грн;
- субвенції – 670,6 тис. грн.;
- інші податки і збори – 3 661,8 тис. грн.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 7 192,4 тис. грн. з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 3 235,1 тис. грн., із них:
- 2 285,4 тис. грн. – на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
- 0,8 тис.грн. – на медикаменти;
- 375,8 тис. грн. – на харчування;
- 148,0 тис. грн. – на оплату енергоносіїв;
- 425,1 тис. грн. (придбання: канцелярських та господарських товарів, миючих засобів, металопластикових вікон, дидактичного матеріалу для НУШ, столів учнівських, тощо, а також оплата наступних послуг: підписка періодичних видань; перевірка технічного стану транспортних засобів; обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; медичний огляд водіїв; ремонт та технічне обслуговування техніки та охолоджувальних установок; послуги Інтернету, банку та зв’язку; експлуатаційні витрати; охорона громадського порядку; поточний ремонт приміщення та покрівлі, технічне обслуговування пожежної сигналізації; відрядження, тощо);
- виконання заходів за міськими програмами – 3 322,6 тис. грн., із них на:
- реформування і розвиток інфраструктури – 1 263,6 тис. грн. (поточний ремонт
пішохідної доріжки; облаштування прибудинкової території; цільова фінансова
допомога КП «ТВКГ»; поточний ремонт та утримання об’єктів благоустрою);
- капітальне будівництво – 320,8 тис.грн. (капітальний ремонт покрівлі Гімназії та
будівлі НКП «ЮУ МЦП МСД» (переобладнання приміщення рентген-кабінету));
- розвиток освіти – 11,0 тис.грн. (виготовлення листівок і макетів);
- висвітлення діяльності органів міської ради – 0,6 тис.грн.;
- соціальні – 167,9 тис. грн. (забезпечення санаторно-курортними лікуванням пільгової
категорії громадян; надання пільг на ЖКП; компенсація особам, які надають
соціальні послуги; забезпечення гарячими обідами та ліками окремої категорії
громадян; пільговий проїзд; матеріальні допомоги; фінансова підтримка громадських
організацій);
- охорону здоров’я – 286,9 тис. грн. (відшкодування за медикаменти; матеріальні
допомоги; оплата ЖКП НКП «ЮУ МЦП МСД»; придбання ліків, вітамінів та виробів
медичного призначення; обслуговування обладнання; відрядження працівників;
придбання господарчих товарів, миючих засобів та меблів);
- програму захисту дітей – 13,9 тис.грн. (продукти харчування);
- захист населення від надзвичайних ситуацій – 11,4 тис. грн. (придбання стойки для
Відвідувачів та металовиробів для розкладачок);
- виконання депутатських повноважень – 24,0 тис. грн. (встановлення кондиціонерів в закладах освіти, придбання вишиванки; придбання та встановлення системи відеоспостереження в житловому будинку за відповідною адресою);
- розвиток дорожнього руху – 309,6 тис.грн. (поточний ремонт трубопроводів зливових каналізацій; придбання матеріалів для ліквідації усідань і проломів проїжджої частини);
- розвиток культури та спорту – 69,4 тис. грн. (відрядження на змагання; оплата стартового внеску; придбання спортивної атрибутики та квітів);
- охорону тваринного світу – 109,2 тис.грн. (придбання продуктів харчування для тварин у ПТУТ; відлов бродячих тварин на території міста; догляд та утримання тварин у ПТУТ);
- підтримку кварталу №7 – 173,5 тис.грн. (встановлення приладів обліку на поливальному водогоні);
- профілактику злочинності – 30,4 тис. грн. (технічне обслуговування систем відеоспостереження; охорона громадського порядку та безпеки);
- підтримку ОСББ – 530,4 тис. грн. (капітальний ремонт покрівлі, інженерних мереж опалення та мереж постачання гарячої та холодної води у житлових будинках за відповідними адресами);
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 634,7 тис. грн. на:
- утримання ЦСПРД 146,5 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями, продукти
харчування, послуги ЖКП) (обласна субвенція);
- щомісячну матеріальну допомогу учасникам АТО та їх сім’ям – 15,0 тис. грн. (обласна
субвенція);
- відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет - 48,6 тис. грн. (державна субвенція);
- утримання виборчої територіальної комісії 424,6 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями, придбання канцтоварів та інших матеріалів, обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, розміщення публікацій, збереження документації, транспортні послуги, тощо)(субвенція з державного бюджета).