Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 02.11.2020 по 06.11.2020

09.11.2020
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі  22 934,8 тис. грн., в тому числі:

  -  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 18 568,5 тис. грн.;

                                 -  податок на землю – 33,9 тис. грн;

                                 -  субвенції – 670,6 тис. грн.;

                                 -  інші податки і збори – 3 661,8 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 7 192,4 тис. грн. з них  на:

  • утримання бюджетних установ в сумі 3 235,1 тис. грн., із них:
  • 2 285,4 тис. грн. – на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 0,8 тис.грн. – на медикаменти;
  • 375,8 тис. грн. – на харчування;
  • 148,0 тис. грн. – на оплату енергоносіїв;
  • 425,1 тис. грн. (придбання: канцелярських та господарських товарів, миючих засобів, металопластикових вікон, дидактичного матеріалу для НУШ, столів учнівських, тощо, а також оплата наступних послуг: підписка періодичних видань; перевірка технічного стану транспортних засобів; обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; медичний огляд водіїв; ремонт та технічне обслуговування техніки та охолоджувальних установок; послуги Інтернету, банку та зв’язку; експлуатаційні витрати; охорона громадського порядку; поточний ремонт приміщення та покрівлі, технічне обслуговування пожежної сигналізації;  відрядження, тощо);
  • виконання заходів за міськими програмами – 3 322,6 тис. грн., із них на:

  -   реформування і розвиток інфраструктури – 1 263,6 тис. грн. (поточний ремонт

      пішохідної доріжки; облаштування прибудинкової території; цільова фінансова

      допомога КП «ТВКГ»; поточний ремонт та утримання об’єктів благоустрою);

  -   капітальне будівництво – 320,8 тис.грн. (капітальний ремонт покрівлі Гімназії та

      будівлі НКП «ЮУ МЦП МСД» (переобладнання приміщення рентген-кабінету));

  -   розвиток освіти – 11,0 тис.грн. (виготовлення листівок і макетів);

  -   висвітлення діяльності органів міської ради – 0,6 тис.грн.;

  -   соціальні – 167,9 тис. грн. (забезпечення санаторно-курортними лікуванням пільгової

       категорії громадян; надання пільг на ЖКП; компенсація особам, які надають

      соціальні послуги;  забезпечення гарячими обідами та ліками окремої категорії

      громадян; пільговий проїзд; матеріальні  допомоги; фінансова підтримка громадських

      організацій);

  -   охорону здоров’я – 286,9 тис. грн. (відшкодування за медикаменти; матеріальні

       допомоги; оплата ЖКП НКП «ЮУ МЦП МСД»; придбання ліків, вітамінів та виробів

       медичного призначення; обслуговування обладнання; відрядження працівників;

       придбання господарчих товарів, миючих засобів та меблів);

  -    програму захисту дітей – 13,9 тис.грн. (продукти харчування);

  -    захист населення від надзвичайних ситуацій – 11,4 тис. грн. (придбання стойки для

        Відвідувачів та металовиробів для розкладачок);

  • виконання депутатських повноважень – 24,0 тис. грн. (встановлення кондиціонерів в закладах освіти, придбання вишиванки; придбання та встановлення системи відеоспостереження в житловому будинку за відповідною адресою);
  • розвиток дорожнього руху – 309,6 тис.грн. (поточний ремонт трубопроводів зливових каналізацій; придбання матеріалів для ліквідації усідань і проломів проїжджої частини);
  • розвиток культури та спорту – 69,4 тис. грн. (відрядження на змагання; оплата стартового внеску; придбання спортивної атрибутики та квітів);
  • охорону тваринного світу – 109,2 тис.грн. (придбання продуктів харчування для тварин у ПТУТ; відлов бродячих тварин на території міста; догляд та утримання тварин у ПТУТ);
  • підтримку кварталу №7 – 173,5 тис.грн. (встановлення приладів обліку на поливальному водогоні);
  • профілактику злочинності – 30,4 тис. грн. (технічне обслуговування систем відеоспостереження; охорона громадського порядку та безпеки);
  • підтримку ОСББ – 530,4 тис. грн. (капітальний ремонт покрівлі, інженерних мереж опалення та мереж постачання гарячої та холодної води у житлових будинках за відповідними адресами);
  • видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 634,7 тис. грн.  на:

-     утримання ЦСПРД  146,5 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями, продукти    

      харчування, послуги ЖКП) (обласна субвенція);

-    щомісячну матеріальну допомогу учасникам АТО та їх сім’ям  – 15,0 тис. грн. (обласна

      субвенція);

  • відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет -  48,6 тис. грн. (державна субвенція);
  • утримання виборчої територіальної комісії 424,6 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями, придбання канцтоварів та інших матеріалів, обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки, розміщення публікацій, збереження документації, транспортні послуги, тощо)(субвенція з державного бюджета).