За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі 8 378,1 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 1 298,3 тис. грн.;
- податок на землю – 3 168,1 тис. грн;
- субвенції – 2 373,4 тис. грн.;
- інші податки і збори – 1 538,3 тис. грн.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 10 092,7 тис. грн. з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 5 637,9 тис. грн., із них:
- виконання заходів за міськими програмами – 1 921,4 тис. грн., із них на:
- реформування і розвиток інфраструктури – 342,5 тис. грн. (фінансова підтримка КП «ТВКГ»);
- соціальні – 4,5 тис. грн. (фінансова підтримка громадських організацій, поштові витрати);
- охорону здоров’я – 95,9 тис. грн. (відшкодування за медикаменти, продукти харчування, оплату енергоносіїв);
- захист населення від надзвичайних ситуацій – 606,2 тис. грн. (придбання медичних засобів та засобів індивідуального захисту, утримання мобільного фідера);
- розвиток дорожнього руху – 41,0 тис. грн. (встановлення дорожніх знаків (показників з найменуваннями вулиць));
- розвиток освіти – 7,0 тис. грн. (стипендію міського голови обдарованим дітям);
- виконання депутатських повноважень – 48,8 тис. грн. (придбання та встановлення поштових скриньок, придбання пісочниці, жалюзі, рюкзаків та канцелярських товарів);
- капітальне будівництво – 774,7 тис. грн. (попередня оплата на капремонт трубопроводу зонування холодного та гарячого водопостачання І та ІІІ мікрорайонів від насосної станції зонування до ВК-125 по вул. Дружби Народів);
- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 2 533,4 тис. грн. на:
- утримання ЦСПРД (розрахункові, енергоносії, відрядження тощо) 22,8 тис. грн. (обласна субвенція);
- придбання засобів медичного призначення 8,0 тис. грн. (обласна субвенція);
- заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти 2 441,7 тис. грн. (державна субвенція);
- придбання дидактичного матеріалу для НУШ 60,9 тис. грн. (державна субвенція).