Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 04.05.2020 по 08.05.2020

13.05.2020
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло доходів та офіційних трансфертів в сумі  5 407,4 тис. грн., в тому числі:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 1 015,9 тис. грн.;

-  плата за землю – 52,0 тис. грн.;

-  інші податки і збори – 657,6 тис. грн.

 -  субвенції з державного та обласного бюджетів – 3 681,9 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 6 849,4 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 1 741,7 тис. грн., із них:

  • 1 267,7 тис.грн. на заробітну плату, відпускні, матеріальні допомоги з нарахуваннями працівникам бюджетної сфери;
  • 209,4 тис. грн. - оплату енергоносіїв;
  • 264,6 тис. грн. (придбання: безконтактних термометрів, автозапчастин та бензину, світлодіодних світильників, ремонт та технічне обслуговування техніки та охолоджувальних установок у закладах освіти, обслуговування оргтехніки; користування цифровим захищеним каналом; заправка та відновлення картриджів, технічне обслуговування пожежної сигналізації, послуги банку та зв’язку, заміна віконних блоків, оплата доступу до мережі Інтернет, експлуатаційні витрати, поштові витрати, поточний ремонт покрівлі, відрядження та інше);

- виконання заходів за міськими програмами – 4 673,8 тис. грн., із них на:

-  підтримку ОСББ в сумі  722,8 тис. грн. (капітальний ремонт ліфтів, придбання матеріалів на кап.ремонт інженерних мереж опалення та постачання холодної та гарячої води);

-  захист населення від надзвичайних ситуацій – 744,3 тис. грн. (придбання дезінфікуючих засобів,  медичних препаратів, масок захисних, поливання вулично-       дорожньої мережі, придбання бактерицидного опромінювача та автоматичного когулометра); 

- соціальні програми – 91,6 тис. грн. (пільги за ЖКП, придбання ковдр, продуктових наборів; пільгове зубопротезування; виготовлення постерів; фінансова підтримка       громадських організацій; забезпечення пільговими лікарськими засобами; компенсація фізичним особам, які надають соц.послуги);   

- підтримку учасників АТО – 16,0 тис.грн. (матеріальні допомоги);

- реформування і розвиток інфраструктури – 2 379,1 тис.грн. (утримання об’єктів  благоустрою, поточний ремонт внутрішньо-квартальних проїздів та пішохідних      доріжок; влаштування огорожі на розділовій смузі; обстеження та очищення дна річки;    - на виконання депутатських повноважень – 234,0 тис.грн. (придбання оргтехніки та телевізора для закладів освіти, одноразова допомога);

- безпеку населення – 27,2 тис. грн. (охорона громадського порядку, технічне обслуговування системи відеоспостереження);

- капітальне будівництво – 385,8 тис. грн. (розробка ПКД по кап.ремонту в ДНЗ№8);

- охорону тваринного світу – 73,0 тис.грн. (догляд, утримання та придбання продуктів  для харчування тварин у ПТУТ);

- видатки за рахунок субвенції з обласного бюджету в сумі 433,9 тис.грн., із них на:

- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС; щомісячні матеріальні допомоги; придбання дезінфікуючих засобів; утримання ЦСПРД (заробітна плата з нарахуваннями, оплата ЖКП, продукти харчування, послуги зв’язку) в сумі  433,9 тис.грн. (обласна субвенція).