За відповідний період доходи міського бюджету склали – 9 735,0 тис. грн., в тому числі:
- податок на доходи фізичних осіб – 3 123,0 тис. грн.;
- плата за землю –101,7 тис. грн.;
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 13 722,0 тис. грн. з них на:
- утримання бюджетних установ в сумі 9 418,0 тис. грн., із них:
- виконання заходів за міськими програмами – 925,8 тис. грн., із них на:
- розвиток культури та спорту – 14,0 тис. грн. (оплата послуг ПК Енергетик);
- реформування та розвиток ЖКГ – 295,7 тис. грн. (за електроенергію на міському цвинтарі; на виконання рішення Господарського суду Миколаївської обл. по КП «ТВКГ»; придбання газонокосарки для КП «СКГ»);
- депутатський фонд МР – 80,5 тис.грн. (придбання телевізора, вертикальних жалюзі, оргтехніки для закладів освіти та облаштування класної кімнати згідно з умовами НУШ);
- проведення санітарно-хімічних та бактеріологічних досліджень питної води - 5,9 тис.грн.;
- розвиток освіти – 1,0 тис.грн. (придбання буклетів);
- охорону здоров’я – 23,4 тис. грн. (придбання продуктів дитячого харчування; сплата за навчання на лікаря Терещенко А.Л.);
- соціальні програми – 476,8 тис. грн. (надання пільг на оплату ЖКП; фінансова підтримка міських громадських організацій; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги; відшкодування витрат за пільговий проїзд окремих категорій громадян на залізничному та автомобільному транспорті; забезпечення окремої категорії громадян гарячим харчуванням, продуктовими наборами та пільговими лікарськими засобами за рецептами лікарів; часткове відшкодування витрат для придбання технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення; матеріальні допомоги);
- управління майном комунальної власності – 7,5 тис. грн. (технічна інвентаризація, експертна оцінка, експертний висновок, публікація оголошень в засобах масової інформації, тощо);
- профілактику злочинності – 2,2 тис. грн (послуги автотранспорту);
- захист населення від надзвичайних ситуацій – 18,8 тис. грн. (придбання засобів індивідуального захисту для спеціалізованих служб та УНС ВПО (респіратори); пряма лінія на сирену);
- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 3 378,2 тис. грн., з них:
- 186,5 тис. грн. на утримання КЗ "ЦСПРД" (заробітна плата з нарахуваннями, продукти харчування, оплата послуг (обласна субвенція));
- 23,4 тис. грн. на навчання та підготовка тренерів на засадах Концепції "Нова Українська школа" (державна субвенція);
- 55,1 тис. грн. на утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом "гроші ходять за дітьми" (державна субвенція));
- 12,8 тис. грн. надання пільг на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства (державна субвенція);
- 10,2 тис. грн. на виплату заробітної плати з нарахуваннями (державна субвенція);
- 3 088,9 тис. грн. на виплату допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям, допомоги по догляду за інвалідами І-ІІ групи внаслідок психічного розладу та ін.(державна субвенція);
- 1,3 тис.грн. на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу окремим категоріям громадян відповідно до законодавства (державна субвенція).