Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 14.06.2019 по 27.06.2019

01.07.2019
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період доходи міського бюджету склали – 21 463,8 тис. грн., в тому числі:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 11 221,6 тис. грн.;

-  плата за землю –4 733,1 тис. грн.;

  • інші податки і збори – 1 583,1 тис. грн.;
  • кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 3 926,0 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 26 832,5 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 17 405,1 тис. грн., із них:

  • 13 180,9 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями;
  • 478,9 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
  • 250,8 тис. грн. на харчування;
  • 114,0 тис. грн. на медикаменти;
  • 3 380,5 тис. грн. (придбання: дидактичного матеріалу, будівельних матеріалів, канцелярських та господарських товарів, електричного обладнання, комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з: охорони, перевезення, обслуговування оргтехніки та вогнегасників; відрядження, судовий збір та виплати за рішенням суду, тощо);- виконання заходів за міськими програмами – 6 047,0 тис. грн., із них на:

      -   розвиток культури та спорту – 86,5 тис. грн. (організація та проведення заходів,  

           відрядження на змагання);

      -   реформування та розвиток ЖКГ – 4 199,0 тис. грн. (оплата боргових зобов’язань КП  

          «ТВКГ»; утримання об’єктів благоустрою; попередня оплата на придбання матеріалів для поточного ремонту об’єктів благоустрою; придбання газонокосарок та автозапчастин;

  • капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 1 139,6 тис.  грн. (за виконані роботи з технічного переоснащення інженерних вводів із встановленням приладів обліку; за виконані роботи з переобладнання та перепланування приміщень гуртожитку під житло; технічний та авторський нагляд; розробка ПКД та проведення експертизи);
  • охорону здоров’я – 3,6 тис. грн. (харчування донорів);
  • соціальні програми – 101,7 тис. грн. (пільги по оплаті за ЖКП; фінансова підтримка громадських організацій; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним  та залізничним транспортом; грошова допомога окремій категорії громадян; придбання подарунків);
  • депутатські кошти – 14,2 тис. грн. (придбання МАФ та спортивного інвентаря);
  • управління майном комунальної власності – 4,6 тис. грн. (оголошення в газеті);
  • підтримка ОСББ – 283,9 тис. грн. (капітальний ремонт ліфтів та технічний нагляд);
  • профілактику злочинності – 5,7 тис. грн (будівництво лінійно-кабельних споруд системи відеоспостереження; послуги автотранспорту);
  • розвиток освіти – 20,0 тис. грн. (виготовлення буклетів, стипендія);
  • енергозбереження – 155,3 тис. грн. (придбання та заміна світильників);
  • охорона довкілля – 15,2 тис. грн. (садіння саджанців та кущів);
  • питна вода – 5,8 тис. грн. (санітарно-хімічні та бактеріологічні дослідження);
  • «Наше місто» - 11,9 тис. грн. (членські внески за 2019 рік; придбання квітів та біл-борду);

- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 3 380,4 тис. грн., з них:

-  222,2 тис. грн. на утримання КЗ "ЦСПРД" (заробітна плата з нарахуваннями,  продукти харчування та оплата за тепло-водопостачання (обласна субвенція));  

-  1 360,2 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями працівникам освіти та придбання дидактичного матеріалу (освітня субвенція);                                                                                                 

-  20,3 тис. грн. на пільгове медичне обслуговування  (обласна субвенція);

- 5,8 тис. грн. на компенсаційні виплати інвалідам (обласна субвенція);

- 1 364,7 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями, відрядження та придбання канцтоварів, забезпечення ліками, інше (медична субвенція);

-   4,6 тис. грн. на «муніципальну няню», та допомога особам, які не мають права на пенсію (державна субвенція);

- 402,6 тис. грн. на житлово-комунальні послуги та субсидії.