Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 31.05.2019 по 06.06.2019

10.06.2019
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період доходи міського бюджету склали – 21 136,2 тис. грн., в тому числі:

-  податок  на  доходи  фізичних  осіб – 11 231,9 тис. грн.;

-  плата за землю – 84,9 тис. грн.;

  • інші податки і збори – 362,7 тис. грн.;
  • кошти субвенцій з державного та обласного бюджетів – 9 456,7 тис. грн.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 15 043,9 тис. грн. з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 8 624,3 тис. грн., із них:

  • 5 951,8 тис. грн. на заробітну плату з нарахуваннями;
  • 407,2 тис. грн. на оплату енергоносіїв;
  • 57,6 тис. грн. на харчування;
  • 3,6 тис.грн. на медикаменти;
  • 2 204,1 тис. грн. (придбання: замка, сканерів, будівельних матеріалів, кисню, гучномовця, вагів, господарських товарів, вогнегасників, дидактичного матеріалу та меблів для НУШ, а також на: доступ до мережі Інтернет та КТБ; ремонт та технічне обслуговуванню охолоджувальних установок та техніки; ремонт холодильної камери; професійне дослідження на носійство збудників кишкових інфекцій; продовження дії ліцензії на право використання комп’ютерної програми; експлуатаційні витрати; страхування життя матросів-рятувальників; користування захищеним цифровим каналом; цілодобове спостереження за протипожежним станом приміщень; заміну електролічильника; технічний огляд транспортних засобів; медичний огляд водіїв; послуги банку та зв'язку; обслуговування пожежної сигналізації; доставка дітей на ЗНО; очищення зовнішніх каналізаційних мереж; дезінсекція та дератизація; професійну підготовку спеціалістів;

- виконання заходів за міськими програмами – 2 734,8 тис. грн., із них на:

      -   розвиток культури та спорту – 38,3 тис. грн. (придбання призів, відрядження на   

           змагання та судійство);

      -    розвиток освіти – 7,0 тис.грн. (виготовлення книги "Сучасний педагогічний досвід

           освітян України");

  • захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 5,0 тис.грн. (придбання стендів наглядної агітації);
  • розвитку дорожнього руху – 203,0 тис.грн. (встановлення дорожніх знаків; виконання робіт з ліквідації усідань і проломів проїжджої частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття);
  • реформування та розвиток ЖКГ – 1 922,0 тис. грн. (придбання, завезення та рекультивація піску на міському пляжі; утримання об'єктів благоустрою; відновлення пішохідних доріжок; ремонт сходів в парковій зоні ККСС "Олімп"; за виконані роботи по встановленню МАФ "Лава для закоханих"; аванс на придбання матеріалів для поточного ремонту нежитлових приміщень комунальної власності; розробка ПКД, проведення експертизи  та придбання матеріалів для проведення капітального ремонту покрівель житлових будинків; розробка ПКД з капітального ремонту верхнього шару покриття бульвару Цвіточний);
  • капітальне будівництво об’єктів ЖКГ та соціальної інфраструктури – 208,6 тис.  грн. (за виконані роботи з технічного переоснащення інженерних вводів із встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання; проведення експертизи ПКД по реконструкції спортивного майданчика під міні футбольне поле зі штучним покриттям ЗОШ №1);
  • охорону здоров’я – 14,3 тис. грн. (відшкодування коштів за медикаменти та харчування донорів; матеріальна допомога онко-хворим);
  • соціальні програми – 191,7 тис. грн. (фінансова підтримка громадських організацій; соціально-педагогічна послуга; адресної грошова допомога окремій категорії громадян; забезпечення пільговими лікарськими засобами; часткове відшкодування витрат пільговикам для придбання технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення; матеріальні допомоги: на поховання деяких категорій осіб та на ліки інвалідам І групи, що потребують діалізу; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним та залізничним транспортом окремим категоріям громадян; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги);
  • депутатські кошти – 22,0 тис.грн. (придбання системного блоку для кабінету інформатики в Гімназії та скульптур для територіального центру);
  • міську програму «Дитинство» - 2,0 тис.грн. (придбання посуду та стійки для мольберта);
  • охорону тваринного світу – 120,9 тис.грн (догляд та утримання тварин у ПТУТ, відлов бродячих тварин на території міста);

- видатки за рахунок субвенцій з обласного та державного бюджетів – 3 684,8 тис.грн., з них:

-  169,8 тис. грн. на утримання КЗ "ЦСПРД" (заробітна плата з нарахуваннями,  продукти харчування, відрядження, оплата електроенергії та інше);  

-   56,5 тис.грн. на відпускні та розрахункові з нарахуваннями працівникам освіти та придбання дидактичного матеріалу та спортивного куточка особам з особливими освітніми потребами  (інклюзія, Нова українська школа та ІРЦ);                                                                                                  

-    13,5 тис.грн. на виплату матеріальних допомог (обласна субвенція);

-    120,3 тис.грн. на придбання медбланків та канцтоварів; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (державна субвенція);

-    3 324,7 тис.грн. на виплату допомог сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, та іншим (державна субвенція).