Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 11.03.2019 по 14.03.2019

19.03.2019
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до міського бюджету надійшло податків та зборів у сумі 1 298,1 тис.грн., із них: 1 058,5 тис.грн. –  надходження податку  на  доходи  фізичних  осіб та 42,1 тис. грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного  бюджетів в сумі 7 922,6 тис.грн. з них  на: виплату заробітної плати, матеріальних допомог та відпускних з нарахуваннями – 3 263,0 тис.грн., придбання продуктів харчування – 502,3 тис.грн., енергоносії – 324,8 тис.грн., а також на інші видатки – 1 605,4 тис.грн., а саме на придбання: офісного устаткування та приладдя, комп’ютерної та оргтехніки, продуктів харчування дітям до 2-х років з малозабезпечених сімей, сантехнічних матеріалів, аптечки медичної універсальної, ліхтарів, важільної тяги, квітів, миючих засобів, господарських та електротоварів, кисню медичного, тощо. Також кошти міського бюджету були направлені на: виплату матеріальної допомоги онко-хворим; компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги; пільгове забезпечення ліками окремої категорії громадян за рецептами лікарів згідно переліку; надання пільг окремим категоріям громадян по оплаті ЖКП; забезпечення малозабезпечених громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми, осіб, які опинились в скрутній життєвій ситуації, гарячим харчуванням та продуктовими наборами; відрядження працівників; повірку медичного обладнання; послуги зв’язку; технічне обслуговування прального обладнання; експлуатаційні видатки; продовження дії ліцензії на право використання комп’ютерної програми; вивіз сміття; поточний ремонт автотранспорту; оплату навчання з питань цивільного захисту; проведення медичного огляду водіїв та технічного огляду транспортних засобів; утримання об’єктів благоустрою; технічне обслуговування пожежної сигналізації; відшкодування витрат за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян на приміських маршрутах; оплату послуг по висвітленню діяльності виконавчих органів ради; фактичне споживання електроенергії вуличного освітлення; сторожову охорону міського цвинтаря; профілактичний огляд дизель-генератора; оплату послуг з операційної оренди обладнання; налаштування мережі з підключенням до Інтернету; бактеріологічний контроль стерильності виробів медичного призначення; профілактичне дослідження на носійство золотистого стафілококу; технічне обслуговування холодильного обладнання, ліфтів та внутрішніх електромереж; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет; виконання рішення Господарського суду Миколаївської області (Наказ Господарського суду від 18.06.2012 року по справі №5016/3702/2011 (17/177), а саме: оплату боргових зобов’язань відповідно до 4-х Мирових угод та інше.

За рахунок  коштів субвенцій  з  державного та обласного  бюджетів  проведено видатки в сумі 2 227,1 тис. грн., які були направлені на: утримання центрів соціально-психологічної реабілітації дітей (оплата послуг зв’язку та Інтернету, відрядження працівників, оплата електроенергії, придбання нео-хлору, будівельних матеріалів та продуктів харчування) – 24,5 тис. грн.; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 2,5 тис.грн.; виплату заробітної плати з нарахуваннями медичним працівникам – 2 064,9 тис.грн. та працівникам освіти – 16,6 тис.грн.; виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитбудинках сімейного типу – 86,0 тис.грн.; пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС; щомісячну матеріальну допомогу дітям військовослужбовців, які загинули або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних при виконанні службових обов’язків під час участі в АТО на сході України та щомісячну матеріальну допомогу УБД у роки ІІ світової війни – 32,6 тис.грн.