2 жовтня 2018 року в Южноукраїнському міському відділенні Фонду соціального страхування України Миколаївської області за участю бухгалтерів підприємств, представників (уповноважених) із страхування у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності, проведено семінар-нараду щодо внесених змін в законодавство з питань тимчасової втрати працездатності. На семінарі розглянуто новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв»язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений Постановою від 19.07.2018 року №12, яка набула чинності з 01 жовтня 2018 року. Розглянуто порядок заповнення нової форми заяви-розрахунку. Порядком встановлено строки подання заяви–розрахунку до відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України та зазначено, що після надходження заяви-розрахунку фахівці відділень здійснюватимуть перевірку інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ, наявність зареєстрованого нещасного випадку чи профзахворювання.
Також з 01 жовтня 2018 року впроваджено систему оперативного інформування роботодавцями відділення про здійснення виплат застрахованим особам. Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою надається роботодавцем до відділення упродовж місяця з дня проведення виплат.
За детальною інформацію звертатися до Южноукраїнського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області за адресою м. Южноукраїнськ, б-р Цвіточний, 4, телефон (05132)5-51-98.