Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 03.08.2018 по 10.08.2018

10.08.2018
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 9 632,4 тис. грн., із них: 9 190,3 тис. грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  81,8  тис. грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 12 486,7 тис. грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних, матеріальних допомог та розрахункових з нарахуваннями – 3 027,6 тис. грн.; харчування – 31,8 тис.грн.; енергоносії – 136,0 тис. грн., а також інші виплати в сумі 3 998,7 тис. грн., а саме на придбання: запчастин та комплектуючих до автомобіля, масла та масла промивного, сантехнічного обладнання, іміджевої продукції, господарчих товарів, продуктів харчування, медикаментів, меблів (стіл одномісний) та дидактичних матеріалів (набір математичний дерев’яний, модель механічного годинника, глобуси, набір демонстраційний на магнітах) для учнів І-х класів, тощо. Також кошти міського бюджету були направлені на: технічне обслуговування зовнішнього освітлення та внутрішніх електричних мереж; надання послуг з вивезення та складування ТПВ; експлуатаційні витрати; оплату відрядження на змагання; оплату доступу до мережі Інтернет; послуги банку та зв’язку; заправку картриджів; безкоштовне та пільгове забезпечення ліками дітей-інвалідів, психічно-хворих та хворих на бронхіальну астму за рецептами лікарів, інвалідів та дітей-інвалідів засобами реабілітації медичного призначення (памперси, калоприймачі); пільги інвалідам по зору І та ІІ груп по оплаті за комунальні послуги та електроенергію; придбання медикаментів; обслуговування ліфтів; охорону об’єкта; попередню оплату за встановлення автоматичних вимикачів кондиціонерів; попередню оплату за облаштування пожежної сигналізації в приміщеннях дитячого відділення; відрядження працівників; відшкодування пільгових пенсій та лікарських засобів хворим на епілепсію; фінансову підтримку громадської організації "Союз Чорнобиль"; пільгове забезпечення ліками ветеранів ВВВ; придбання електронних носіїв та скретч-карт Київстар; ремонт автомобіля; відшкодування коштів на харчування донорів; пряму лінію зв’язку на сирену; послуги з експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури та інших технічних засобів оповіщення і зв’язку цивільної оборони; послуги по висвітленню діяльності виконавчих органів ради; розміщення інформації в газеті "Контакт"; послуги у сфері інформатизації ("М.Е.Док"); проведення експертизи за об’єктом: "Капітальний ремонт електричних мереж житлового будинку за адресою: вул. Дружби Народів, 4"; виконання робіт по технічному переоснащенню інженерних вводів із встановленням приладів обліку теплової енергії, гарячого і холодного водопостачання в житловому будинку за відповідними адресами; утримання об’єктів благоустрою, а саме: догляд за газонами та деревами, освітлення, в т.ч. технічне обслуговування електричних мереж, вивіз сміття;  виконання робіт по встановленню урн в міському парку; поточний ремонт з суцільним фарбуванням МАФ на об’єктах благоустрою (міський пляж); попередню оплату 30% на придбання матеріалів з влаштування пішохідної доріжки по вул.Набережна Енергетиків; надання послуг з догляду та утримання тварин у притулку, відлов бродячих тварин на території міста; охорону громадського порядку; безкоштовний проїзд пільгової категорії громадян на спеціальних (дачних маршрутах), міських та приміських маршрутах автомобільним транспортом; абонентську плату за "Квант" пільговій категорії населення; оплату послуг ПК "Енергетик"; продовження дії ліцензії на право використання комп’ютерної програми (системи Ліга-Закон); виконання рішення господарського суду Миколаївської області (наказ Господарського суду від 18.06.2012 року по справі №5016/3702/2011 (17/177), а саме: здійснення оплати боргових зобов’язань відповідно до 4-х Мирових угод; технічний огляд транспортних засобів; медичний огляд водіїв; поточний ремонт сходів та козирка; забезпечення малозабезпечених пенсіонерів, громадян міста гарячими обідами та продовольчими наборами; доставку готової їжі; перевірку медичного обладнання;  виконання робіт з авторського нагляду за об’єктом: "Капітальний ремонт ЗОШ №3 (укріплення верхніх віконних відкосів) по бул.Цвіточному,5"; геодезичну роботу за об’єктом: "Нове будівництво швидко-монтованої споруди спортивної зали гімназії №1 по бул.Курчатова,6"; попередню оплату 30% від вартості робіт на додаткові роботи згідно договору №216-08/18 від 08.08.2018 р. за об’єктом: "Реконструкція гуртожитку №6 під житло за адресою: вул.Олімпійська,3 (Комсомольська,3)"; виконання зварювальних робіт; влаштування плитки на підлозі ІІ-го поверху ЗОШ №4; встановлення та підключення бойлерів; поточний ремонт водопроводу ЗОШ №3; заміну зовнішньої каналізаційної труби ЦРД "Гармонія"; попередню оплату на придбання матеріалів для виконання поточного ремонту електричних мереж та місць загального користування по вул.Дружби Народів,8 (гуртожиток №1).

За   рахунок   коштів  субвенцій  з  державного та обласного бюджетів проведено видатки в сумі 5 292,6 тис.грн., а саме на: виплату заробітної плати з нарахуваннями за І половину серпня 2018 року мед. працівникам – 1 380,9 тис.грн.; за кошти залишку мед.субвенції придбано канцтовари, конверти та марки – 13,3 тис.грн.; відшкодування лікарських засобів для лікування окремих захворювань, хворих на цукровий та нецукровий діабет – 58,1 тис.грн.; державну соціальну допомогу на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитбудинках сімейного типу – 50,4 тис.грн.; придбання меблів та дидактичних матеріалів для учнів І-х класів (за рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної освіти "Нова українська школа" - 70%) – 340,3 тис.грн.; виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям,  допомоги по догляду за інвалідами І-ІІ групи внаслідок психічного розладу, тощо – 3 083,6 тис.грн.; виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти – 366,0 тис.грн..