Правління Фонду соціального страхування України затвердило Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду.
Зокрема, документ з 01 жовтня цього року вводить у дію нову форму заяви-розрахунку і впроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам шляхом надання Фонду повідомлення. Цей крок дозволить мінімізувати ризик затримок при виплаті допомоги по тимчасовій втраті працездатності та, в подальшому, зменшити навантаження на роботодавців за рахунок спрощення звітності. Нова форма заяви-розрахунку об»єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Зокрема, відповідно до прийнятого Порядку, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Було затверджено Порядок призначення, перерахування та проведення страхових виплат, які Фонд здійснює потерпілим на виробництві та членам їх сімей, привівши його у відповідність до норм діючого законодавства.
Крім того, правління Фонду у новій редакції затвердило Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.