За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 6 367,2 тис. грн., із них: 1 444,3 тис. грн. – надходження податку на доходи фізичних осіб та 4 432,1 тис. грн. – земельного податку.
З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 8 574,6 тис. грн. з них на: виплату заробітної плати з нарахуваннями – 2 707,3 тис. грн.; оплату енергоносіїв – 1,6 тис. грн., продукти харчування – 212,0 тис. грн., медикаменти – 3,5 тис. грн., а також на інші видатки – 3 749,5 тис. грн., а саме на: придбання: проектору та обладнання для кабінету хімії ЮЗШ №1, телевізора для спец. класу, додаткового навісного обладнання на трактор JCB (ковш, зуби), євро-контейнерів, малих архітектурних форм (обладнання дитячих ігрових та спортивних майданчиків), респіраторів, лампи настільної, батареї акумуляторної, запчастин, квітів, системних блоків, штампів, запасних частин для проведення ремонту та шин для автотранспортної техніки і механізмів; медичного обладнання (тонометра); комп’ютерного обладнання, офісного стільця, меблів, тканих жалюзів та м’якого інвентарю для спец. класу ЮЗШ№1; наборів та приладдя для виготовлення "розумних речей" (Гімназія), вогнегасників, вікон для заміни у під’їзді №2 за адресою: пр.Незалежності,26, картриджів та флеш-накопичувачів. Також кошти було направлено на: оплату членського внеску за 2017 рік; експлуатаційні витрати, поточний ремонт фасаду будівлі Виконкому; оплату відрядження на змагання; попередню оплату послуг з ремонту боксів інфекційного відділення; премію учасникам Всеукраїнського конкурсу "Учитель року"; стипендію; проведення санаторно-хімічних та бактеріологічних досліджень питної води в ЗОШ; ремонт електром’ясорубки (ДНЗ №8); надання одноразової допомоги дітям-сиротам (Тікан Г.О.); підписку на періодичні видання; виконання робіт з авторського нагляду за об’єктами: "Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Олімпійська, 3 п.2" та "Капітальний ремонт санітарних вузлів ЗОШ №1 по б-ру Курчатова, 8"; виконання робіт з розробки та виготовлення проектно-кошторисної документації за об’єктами: "Реконструкція будівлі Центру надання адміністративних послуг" по вул.Дружби Народів, 35-В»; «Капітальний ремонт ДНЗ №8 по вул.Набережна Енергетиків, 31; укріплення основ і фундаментів блоку Б» та «Капітальний ремонт санітарних вузлів ЗОШ №1 по бул.Курчатова,8»; попередню оплату 30% на придбання сталевих труб для виконання робіт з підготовки магістральних мереж теплопостачання до роботи в осінньо-зимовий період та створення запасу матеріалів для проведення аварійних ремонтів; виконання робіт по поточному ремонту пішохідних доріжок та з влаштування дорожнього покриття на міському цвинтарі; вивіз сміття та обслуговування міського цвинтаря; саночищення; надання послуг по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування КП "СКГ" для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови на вул.Миру, 4; заправку картриджів; курси та відрядження; відшкодування витрат за перевезення окремих пільгових категорії громадян по Знаменській дирекції залізничних перевезень; надання пільг учасникам АТО по утриманню будинків і споруд; технічне обслуговування пожежної сигналізації; ремонт системного блоку; одноразову матеріальну допомогу до Дня інвалідів; відшкодування вартості проїзду постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС; оплату послуг по безкоштовному зубопротезуванню УБД війни та інвалідів війни.
За рахунок коштів державних та обласних субвенцій проведено видатки на суму 1 900,7 тис. грн., а саме на: виплату заробітної плати з нарахуваннями за рахунок освітньої субвенції в сумі – 1 731,2 тис. грн.; надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату ЖКП в сумі 109,7 тис.грн.; пільги на медичне обслуговування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 32,7 тис.грн.; придбання господарчих товарів за рахунок коштів медичної субвенції в сумі 22,2 тис.грн.; виконання робіт з технічного переоснащення ТРП-4А за адресою: б-р Шевченко, 10-а в сумі 4,9 тис.грн.