Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Надходження та використання бюджетних коштів за період з 10.11.2017 по 16.11.2017

20.11.2017
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 2 029,5 тис.грн., із них: 1 265,0 тис.грн. – надходження податку на  доходи  фізичних  осіб та  47,6 тис. грн. – земельного податку.

З міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням  субвенцій  з державного  та обласного бюджетів  в  сумі 27 286,3 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати, відпускних, матеріальної допомоги та розрахункових з нарахуваннями – 68,0 тис.грн.; оплату енергоносіїв – 1,9 тис.грн., продукти харчування – 217,3 тис.грн., медикаменти – 2,0 тис. грн.,  а також на інші видатки – 3 307,3 тис.грн., а саме на: придбання дошок для плавання, пневматичної установки для карате-до, прапорів, респіраторів, розвиваючої світлової пісочниці та піску для спеціалізованого класу ЗОШ №1, пожежного інвентаря, матеріалів до системи опалення, призів, талонів на дизельне паливо, новорічних подарунків, будівельних матеріалів, світильників для гімназії, допоміжного обладнання для забезпечення роботи з повірки приладів обліку (метрології),  склопластика РСТ-250 для виконання робіт з підготовки магістральних мереж теплопостачання до роботи в осінньо-зимовий період.; послуги зв’язку, інтернету, технічне обслуговування тривожної сигналізації, зовнішнього освітлення, внутрішніх електричних мереж, очищення каналізаційних мереж, кронування дерев, технічний огляд транспортних засобів, вивезення сміття, поточний ремонт покрівлі ЗОШ №4, туалетів МНВК,  утримання соціальних палат, розміщення інформації в газеті «Контакт», капітальний ремонт мереж опалення, гарячого та холодного водопостачання і водовідведення, ліфтів та покрівлі в житлових будинках,  улаштування пам’ятного знаку бійцям АТО, монтаж механічних граблів для КНС-2,  облаштування додаткового карману для паркування автотранспорту по вул. Молодіжна біля житлового будинку №5.

За рахунок  коштів  державних та обласних субвенцій  проведено видатки на суму 23 689,8 тис.грн., а саме на: виплату субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату ЖКП в сумі 931,6 тис.грн.; відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 59,4 тис.грн.; відшкодування вартості лікарських засобів на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет в сумі 19,1 тис.грн.; придбання господарчих товарів, відрядження в сумі  2,3 тис.грн. за рахунок медичної субвенції,  на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та матеріальну допомогу учасникам бойових дій – 23,7 тис. грн., погашення заборгованості за надані послуги з постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення за рахунок коштів субвенції з державного бюджету на погашення різниці в тарифах – 22 653,7 тис. грн.