З кінця 2016 року переселенці, які отримують пенсійні виплати, мають отримати пенсійне посвідчення нового зразка, що одночасно є банківською карткою. Цей новий документ отримав назву електронне пенсійне посвідчення (далі – ЕПП). Для отримання ЕПП Вам необхідно звернутися до Пенсійного Фонду за місцем Вашого проживання. Вам знадобляться такі документи:
ЕПП є дійсним протягом 3 років за умови проходження фізичної ідентифікації у відділеннях «Ощадбанку». Після закінчення строку дії картки вона пере випускається за рахунок «Ощадбанку».
Якщо Ви не отримали ЕПП та отримуєте пенсію на звичайну банківську картку, Вам необхідно проходити фізичну ідентифікацію кожні 3 місяці з дати відкриття рахунку.
Якщо Ви вже отримали ЕПП, Ви повинні пройти першу фізичну ідентифікацію через 6 місяців після активації ЕПП, наступну – ще через 6 місяців, а далі 1 раз на рік.
Що трапиться, якщо не пройти фізичну ідентифікацію?
По-перше, «Ощадбанк» припинить видавати гроші з Вашого рахунку, а значить – Ви не зможете ні зняти готівку, ні розрахуватися своєю карткою.
Протягом наступного дня «Ощадбанк» повинен інформувати про таке рішення департамент соціальних питань та охорони здоров’я, Пенсійний фонд та Міністерство фінансів України.
Департамент соціальних питань та охорони здоров’я повинен здійснити перевірку Вашого фактичного місця проживання, та скласти акт обстеження матеріально-побутових умов. Цей акт потім подається на комісію з питань призначення (відновлення) соціальних виплат, яка і приймає рішення про поновлення виплати пенсії.
Розблокувати ЕПП відбувається після отримання Ощадбанком рішення комісії
За довідками Ви можете звертатися за номерами:
Для отримання консультації та допомоги кваліфікованого юриста ви можете
звертатися до громадської організації «Десяте квітня»+ 38(048)7660004