Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної фіскальної служби України.
За номером телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових інспекцій та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають у процесі адміністрування податків, або під час митного оформлення.
Сервіс «Пульс» працює цілодобово в режимі Call-back. Заявники протягом 1 – 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути продовжено до 15 днів.
Кількість звернень за 2016 рік – 3196, за червень 2016 року – 102.
Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу: idd@sfs.gov.ua
Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.