20 квітня відбулося засідання виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням міського голови Пароконного В.К. У роботі взяли участь 10 членів виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради із 14 осіб загального складу, начальники управлінь, служб та відділів місцевого самоврядування, представники комунальних підприємств, засоби масової інформації.
Членами виконавчого комітету було розглянуто та прийнято зі змінами та доповненнями 14 рішень. Основними є такі питання: «Про розгляд та погодження річного плану діяльності комунального підприємства «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» на 2016 рік», «Про затвердження структури, періодичності та строків надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються у багатоквартирних житлових будинках міста Южноукраїнська комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційне об’єднання», «Про утворення торгівельних майданчиків «Базар дачників», «Привокзальний ринок», «Дрібнооптовий ринок «Фермер», «Ринок «Дачник» та «Ринок «Господар», «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених в міському бюджеті на виконання Програми розвитку малого і середнього підприємництва в місті Южноукраїнську на 2015-2016 роки», «Про встановлення тарифів на транспортні послуги щодо перевезення пасажирів на міських маршрутах загального користування та спеціальних (дачних) маршрутах», «Про основні завдання цивільного захисту міста Южноукраїнська на 2016 рік», «Про організацію роботи по відкриттю міського пляжу на літній період 2016 року», «Про надання жилих приміщень», «Про взяття на квартирний облік», «Про надання матеріальної допомоги», «Про затвердження Порядку використання коштів міського бюджету для забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів відповідно до потреби», «Про затвердження списку дітей перших двох років життя із малозабезпечених сімей для безкоштовного забезпечення продуктами дитячого харчування у ІІ кварталі 2016 року», а також щодо захисту прав дітей.
Також, членами виконавчого комітету підтримано пам’ятку щодо створення ОСББ.