Відповідно до пункту 1-1 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 № 868, повноваження державного реєстратора з прийому та видачі документів можуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг та нотаріуси.
Згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07 жовтня 2015 року №1065-р «Деякі питання надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» послуги з прийому та видачі документів суб’єктам звернень здійснюються одночасно державними реєстраторами територіальних органів Міністерства та адміністраторами центрів надання адміністративних послуг до завершення здійснення заходів, пов’язаних з децентралізацією.
Таким чином, з приводу прийому та видачі документів щодо проведення державної реєстрації прав громадяни можуть звернутися не тільки до органів державної реєстрації прав, але і до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг, органів місцевого самоврядування, нотаріусів приватних та державних.