Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 07.09.2015 – 11.09.2015

16.09.2015
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За період з 07.09.2015 – 11.09.2015 до міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 3 970,2 тис.грн., в тому числі до загального фонду 3 964,7 тис.грн., до спеціального фонду 5,5 тис.грн.; із них 3 741,6 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб, податку на майно – 65,4 тис.грн., єдиного податку – 128,8 тис.грн.

За період з 07.09.2015 – 11.09.2015 з міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 7 681,5 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати – 1 240,1 тис.грн., придбання продуктів харчування – 137,6 тис.грн., оплату енергоносіїв – 1 452,9 тис.грн., медикаменти – 36,2 тис. грн., а також кошти в сумі 241,2 тис.грн. направлено на: придбання паливно-мастильних матеріалів, будівельних матеріалів, автомобільних шин для автомобілів швидкої допомоги, господарських та канцелярських товарів; технічне обслуговування ліфтів, зовнішнього освітлення, технічного обладнання прального відділення, ремонт медичного обладнання, послуги охорони приміщень, вивіз сміття, заправка та ремонт картриджів, матеріальна допомога, компенсація з надання пільг по квартплаті учасникам АТО, перевезення пільгової категорії громадян на міському (дачному) маршруті. За рахунок коштів субвенцій з державного та обласного бюджетів проведено видатки в сумі 6 024,9 тис.грн. на: медичну та освітню субвенції – 2 563,1 тис. грн..; допомога на дітей віком до трьох років, одноразова допомога при народжені дитини, малозабезпеченим сім’ям та дітям-інвалідам, а також на дітей позбавлених батьківського піклування – 2 707,4 тис. грн; на послуги зв’язку та житлово-комуальні послуги окремим категоріям громадян – 747,3 тис. грн.; придбання курортно-санаторних путівок для учасників АТО – 7,1 тис. грн..

За вказаний період до державного бюджету перераховано кошти реверсної дотації в сумі 763,3 тис.грн.