В кожній дитині спить талант,
але не всі батьки вміють його розбудити
25 лютого відбулось заняття Школи відповідального батьківства, темою якого стало: «Визначаємо здібності власної дитини».
Під час заняття батькам було запропоновано схематично зобразити емблему своєї сім’ї, шляхом «мозкового штурму» назвати всі здібності, які може мати людина та класифікувати за типами, об’єднавшись в групи визначити послідовність розвитку здібностей дитини, пройти тест та отримати відповідь на питання: «Чи обдарована моя дитина?».
Дані сучасних наукових досліджень свідчать, що як мінімум одна дитина з десяти (а це дуже велика цифра) народжуються настільки обдарованою, що могла б стати в майбутньому видатною в певній галузі. Половина всіх новонароджених дітей мають здібності вище середнього рівня. Таким чином, серед дітей – здібних і обдарованих дуже багато. Серед підлітків – талантів уже значно менше, а талановитих доросли взагалі небагато. Що ж відбувається з талантом людини? Де він втрачається?
Справа в тому, що батьки і педагоги займаються розвитком здібностей і обдарувань дітей, починаючи в основному з їх шкільного віку (репетитори, гуртки, художні й музичні школи, спортивні секції). Хоча давно вже доведено, що таланти потрібно «вирощувати» з перших років життя дитини.
Шановні батьки!
Пропонуємо вам не чекати, доки здібності і таланти ваших дітей яскраво проявляться (чи не проявляться) у шкільному віці. Адже існує небезпека, що при наявності здібності та відсутності в цей час допомоги з боку дорослих талант може завуалюватися, а той зовсім зникнути. Здібна дитина, якій пощастило з люблячими й розуміючими батьками, має більше шансів успішно розвинути всі свої здібності й обдарування!