Управління житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено звітні листи на обласні управління, відповіді на звернення та запитання мешканців міста, що надійшли на офіційний сайт міста, а також відповіді на листи інших управлінь виконавчого комітету. Підготовлені документи до початку капітального ремонту ліфтів. Підготовлені паспорти бюджетних програм на 2014 рік. Відповідно до V «Правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку на території міста Южноукраїнська», затверджених рішенням Южноукраїнської міської ради від 29.12.2011 № 403 та розпорядження міського голови від 27.03.2014 № 57-р «Про проведення загальноміського екологічного місячника по прибиранню та благоустрою території міста Южноукраїнська в 2014 році» проводиться екологічний місячник в період з 28.03.2014 по 30.04.2014. Трудовим колективами відокремленого підрозділу державного підприємства «Южно-Українська АЕС» Національної атомної енергогенеруючої компанії «Енергоатом», комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційне об’єднання» проводиться благоустрій прибудинкових територій міста, а саме окрашуються лави для відпочинку, урни, біляться та обкопуються стовбури дерев. Завдяки благодійної допомоги небайдужих трудових колективів підприємств міста на дитячі майданчики в пісочниці завозиться пісок. Учнівською молоддю обкопано дерева в сквері № 2. Комунальним підприємством «Служба комунального господарства», станом на 11.04.2014 побілено 152 дерев по проспекту Комуністичний, окрашуються лави для відпочинку громадян та урни по проспекту Леніна та Комуністичний. Трудовим колективом даного комунального підприємства 11.04.2014, напередодні Пасхальних свят, проведений суботник на території міського кладовища – окрашені малі архітектурні форми, обкопано та побілено дерева та бордюрні камені. Виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради 11.04.2012 прибрано берегову лінію річки Південний Буг від території меморіального комплексу до міського пляжу. В період з 07.04.2014 по 11.04.2014 прийняло участь 230 чоловік, зібрано вивезено
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційне об’єднання»:
Поточний ремонт покрівлі –
Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»:
7.04.14: ТРП-3: виконаний поточний ремонт електродвигунів насосів НЦВ-1,3; виконана промивка МШО-3. ТРП-8: усунений дефект приладів КВПіА. МПЗ: усунення свищів на трубопроводах ГВП по вулицям Володимирівська, 16, Південна, 10, Центральна, 16. ХВП по вулицям Садова, 10. Магістральна камера МК-6: відкачування води, течі трубопроводу теплової мережі не виявлено. КНС-3: чистка насоса і набивка сальників насосного агрегату ФН-3. КНС-2: виконаний поточний ремонт насосів ФН-1 і НЦС. Усунення засмічень каналізаційної системи: б-р Шевченко, 4, вул. Паркова (ЛВД), гуртожиток № 5, 6, проспект Леніна, 31, вул. Дружби Народів, 15, вул. Садова, 30 (МПЗ). Включено ХВП на гаражі.
8.04.2014: МПЗ: продовження робіт по заміні ділянки трубопроводу ГВП по вулиці Володимирівській. Усунення засмічень каналізаційної системи: проспект Леніна, 4. ТРП-4а: виконана заміна пальців полумуфти насосу СН-1.
9.04.2014: МПЗ: ремонт трубопроводу ГВП по вул. Садовій. ТРП ПТУ: усунення пориву трубопроводу ХВП в районі стадіону машинобудівного ліцею. КНС-3: виконаний ремонт улитки насоса ФН-5; набивка сальників насоса ФН-3. ТРП-3: виконана заміна підшипників насоса НЦВ-2.
10.04.2014: перехід теплових мереж і ТРП міста на неопалювальний період; усунення пориву в районі житлового будинку №69 3-го мікрорайону. Усунення засмічень каналізаційної системи: проспект Леніна, 14, вул. Енергобудівників, 2. КНС-2: чистка насосу ФН-2. ТРП ПТУ: усунення течі на трубопроводі до запірної арматури П-1.
Комунальне підприємство «Служба комунального господарства»:
Благоустрій:
Прибирання міста: згідно періодичності. Вивезення сміття: згідно періодичності. Фарбування лав, урн, контейнерів, глобусів: пр. Леніна, б-р Курчатова, б-р Цвіточний, б-р Шкільний, вул. Набережна Енергетиків, Меморіальний комплекс, Сквер №1, №2, вул. Миру, вул. Паркова, паркова зона «Олімп», сквер №2, пр. Комуністичний (всього 117 одиниць). Побілка бордюрів: пр. Комуністичний, кладовище.
Ділянка озеленення:
Обрізка сухого гілля 3 та 4 мкр. Навантаження сухого гілля: 1 причеп. Навантаження зеленої маси6 1 причеп. Побілка стовбурів дерев: пр. Леніна, пр. Комуністичний, сквер №1 (186 одиниць). Викос трави: вул. Миру , вул. Паркова, розподільча смуга 1680,10м2. Обрізання групи кущів: вул. Набережна Енергетиків (
Энергоділянка:
Обхід, огляд опор вуличного освітлення на предмет непрацюючих ламп. Перевод реле часу, згідно графіку. Заміна пошкоджених торшерів у світильниках: Меморіальний комплекс (2 одиниці). Заміна ламп в світильника вуличного освітлення: б-р Шкільний, вул. Дружби Народів, вул. Маяковського, Меморіальний комплекс (22 шт.).
Управління з питань надзвичайних ситуацій, мобілізації роботи та взаємодії з правоохоронними органами:
Підготовка поточних звітів, донесень та інформацій до обласних підрозділів органів державної влади. Робота по виконанню плану заходів щодо усунення недоліків (продовження). Коригування паспорту ризику виникнення НС (продовження). Відпрацювання документації евакоорганів міста (продовження). Підготовка до перевірки інспекцією ДСНС України.
10.04.2014 – проведені навчання евакоорганів міста з питань планування та орга-нізації проведення евакуації населення.
Підготовка матеріалів на комісію з питань ТЕБ та НС. На громадських пунктах охорони правопорядку прийнято 5 громадян. Підготовлено звіти по мобілізаційних тренуваннях. Перевірено 38 декларацій, виявлено 16 помилок, надіслано 12 повідомлень. Підготовлено щодобові, щотижневі, щомісячні та квартальні звіти. Проведено роботу щодо узагальнення наданої допомоги військовим частинам виконавчими органами ради та комунальними підприємствами, підприємцями міста. Підготовлені заявки на транспорт, для перевезення військовозобов’язаних до військових частин м. Миколаєва. Підготовлено інформацію на вимогу прокуратури. Перевірено 1 особу УДЗ за місцем мешкання. Виконання інших доручень загального характеру.
Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді:
З метою раннього виявлення та надання допомоги сім'ям з дітьми, що опинилися в складних життєвих обставинах (далі – СЖО), протягом тижня фахівцями із соціальної роботи відвідано 10 сімей, в яких виховується 10 дітей, та 5 осіб:
- сім’ї, що опинилися в СЖО – 2;
- сім’ї/особи, в яких існує проблема інвалідності – 1;
- потенційні клієнти – 3;
- особи, звільнені з місць позбавлення волі/засуджені до покарань без позбавлення волі – 4;
- одинокі матері – 1;
- сім’ї, де існувала загроза або зафіксовані випадки вчинення насильства – 2;
- пенсіонери – 2.
За карткою отримувача послуг надано 78 соціальних послуг, з них: сім’ям з дітьми - 61; особам – 17. Взято під соціальний супровід 3 сім’ї, які опинилися в СЖО. Під соціальним супроводом фахівців ЮМЦСССДМ перебуває 33 сім’ї і 2 особи, що опинилися в СЖО, 2 дитячі будинки сімейного типу, 2 прийомні сім’ї, яким надано 54 соціальні послуги, а також: переадресовано до інших установ – 3; підвищено виховний потенціал – 4; сприяли ресоціалізації – 3; сприяли в проходженні медичного обстеження – 1; профілактика негативних явищ – 1; сприяли в отриманні допомоги в лікуванні – 1; сприяли в працевлаштуванні – 2; сприяли в покращенні матеріального становища – 1; проведено психодіагностику – 2.
09 квітня в жіночій консультації відділенні «Клініка дружня до молоді» «Спеціалізованої медико-санітарної частини №2 Міністерства охорони здоров’я України», фахівцем із соціальної роботи здійснено прийом молодих осіб на основі принципів «дружнього підходу до молоді».
09 квітня проведено чергове заняття Школи відповідального батьківства за темою: «Виховання дітей», роботою охоплено 5 батьків.
10 квітня фахівцями ЮМЦСССДМ проведено заняття з елементами тренінгу «Я і моє здоров’я» для дітей, які перебувають в КЗ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей».Управління освіти:
07.04.2014 - Проведено перевірку правової освіти в ЮЗШ №1 ім. Захисників Вітчизни (спільно з управлінням юстиції). Прийняли делегацію з республіки Польща; консультації щодо форматів вступу і навчання випускників у ВНЗ Польщі; перспективи участі в спільних заходах педпрацівників. Проведена робоча нарада по підготовці до загальноміського свята «Випускник-2014».
08.04.2014 - Відбулась звітньо-виборча профспілкова конференція працівників освіти.
З 08.04.2014 по 10.04.2014 прийняли участь в обласному навчально-практичному семінарі «Сімейні цінності».
09.04.2014 - Проведено міський семінар-практикум на тему «Впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти в освітній галузі «Мови і літератури» на базі ЮЗШ № 4. Проведено засідання атестаційної комісії. Прийняли участь в бенчмаркінг-турі «Регіональні та інвестиційні моделі організації профільного навчання та до профільної підготовки учнів».
10.04.2014 - Проведено семінар на базі міських курсів з ЦЗ щодо доведення питань контролю з організації навчання при перевірці закладів освіти.
11.04.2014 - Відбулась робоча нарада по підготовці до відкриття меморіального знаку з нагоди 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка. Відбулась зустріч з керівниками, головами профспілкових комітетів закладів освіти з питань реалізації заходів щодо економічного та раціонального використання коштів.
Постійно: перевірена кошторисна документація на ремонтні роботи у закладах освіти; проводиться робота з обслуговування мереж тепло-, водопостачання та сантехнічного обладнання у закладах освіти; здійснювалось обслуговування комп’ютерної техніки по закладах освіти; проведена відповідна робота з документацією, листування з облдержадміністрацією, міськвиконкомом та підприємствами тощо.
Управління праці та соціального захисту населення:
Заборгованість із виплати заробітної плати по місту 494,4 за рахунок боргу щодо виплати заробітної плати на підприємстві ЮУ ВП КФП «Тепличний комбінат». Проведено 1 рейд з легалізації заробітної плати, перевірено 7 суб’єктів підприємницької діяльності, виявлено 1 порушення. Прийнято 24 заяви для оформлення субсидій. 23 заяви для оформлення державної соціальної допомоги. Проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання 32 малозабезпечених громадян та складено відповідні акти. 2 особи, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, забезпечено гарячими обідами. Надано соціально-побутових послуг 105 громадянам, які знаходяться на обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноураїнська». 25 осіб проходять оздоровлення у відділенні соціально-медичних послуг комунального закладу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Южноураїнська».
8 квітня відбулося засідання консультативно-дорадчого органу (колегії).
8 квітня відбулося засідання комісії з питань надання допомоги з міського бюджету громадянам міста у зв’язку з підвищенням тарифів на оплату житлово-комунальних послуг.
10 квітня у Южноукраїнському міському центрі зайнятості проведено семінар з безробітними на теми: “Охорона праці за цивільно-правовим договором”, “Пільги та компенсації за роботу у важких та шкідливих умовах праці”.
10 квітня відбулося засідання конкурсної комісії стану охорони праці на підприємствах, установах та організаціях міста Южноукраїнська.
Служба у справах дітей:
Прийнято 20 громадян на особистих прийомах. Прийняли участь у 4 судових засіданнях. Відвідали 10 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Підготовка висновків до суду про визначення способу спілкування з дітьми та позбавлення батьківських прав. Проведено засідання комісії з питань захисту прав дитини.
Відділ архітектури та містобудування:
Надання відповіді заявникам по прийнятим рішенням міської ради, виконавчого комітету, розпорядженням міського голови виконується по мірі відпрацювання. Підготовка інформації на листи облдержадміністрації, звернення депутатів та мешканців міста: листи облдержадміністрації - 2; інші листи – 8. Розгляд вхідної документації (заяви, звернення, клопотання, листи) – 7. Підготовка договорів пайової участі замовників у розвиток інфраструктури міста Южноукраїнська, договорів на право користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, додаткових угод – підготовлено та надано 2 договори. Підготовка проектів рішень для розгляду Южноукраїнською міською радою та виконавчим комітетом: проекти рішень виконавчого комітету – 1, проекти рішень сесії – 5. Прийом громадян начальником відділу архітектури та містобудування – 6 громадян.
Відділ земельних відносин та екології:
Розгляд скарг, звернень і заяв громадян, організація та підготовка відповідей на них, прийом громадян: підготовлено 4 листів, надано 13 консультацій. Підготовка договорів оренди земельних ділянок на підставі рішень міської ради, додаткові угоди до договорів оренди земельних ділянок: укладено 1 договір про встановлення особистого строкового сервітуту, підготовлено 6 договорів оренди земельної ділянки; проведено роботу з реєстраційною службою та зареєстровано інше речове право на земельну ділянку за 1 суб’єктом. Підготовка проектів рішень, що виносяться на розгляд засідання міської ради – 5 проектів рішень.
Управління молоді, спорту та культури:
Управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради постійно здійснює контроль за виконанням розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, міської ради та розпорядчих документів Миколаївської обласної державної адміністрації. Видано одне посвідчення батькам багатодітної сім’ї та одне посвідчення дитині. На музейній площі міста відбувся рок-концерт до Всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою». У міській бібліотеці для дорослих відбулася тематична година до Дня довкілля «Ми всі володарі природи, тож збережемо її вроду». Підготовка заходів до Дня Європи, Дня Перемоги, Дня міста Южноукраїнська. Відбулася відкрита першість Миколаївської області з плавання. Відбулися ігри Чемпіонату Миколаївської області з футболу.
Управління економічного розвитку:
Надано консультації на 3 усних та 3 у телефонному режимі звернення від споживачів з питань захисту їх прав.
08.04.2014 здійснено моніторинг цін на основні продукти харчування, хліб та нафтопродукти у торговельній мережі міста, проведено аналіз підвищення цін на основні продукти харчування у торговельній мережі міста.
Проводилась робота щодо визначення розміру коштів, необхідних на виконання заходів щодо перейменування проспектів Леніна та Комуністичного в місті Южноукраїнськ, зокрема направлено запити до відповідних установ. Проводився аналіз звітів комунальних підприємств про фактичне виконання фінансових планів за січень – лютий 2014 року. Перевірено проекти виробничих програм КП ТВКГ по наданню послуг тепло-, водопостачання та водовідведення у 2014 році, підготовлено зауваження та пропозиції до них. Підготовлено статистичний звіт 1-торги щодо проведених торгів на закупівлю товарів, робіт та послуг за І квартал 2014 року. Здійснювався аналіз показників соціально-економічного розвитку міста Южноукраїнська за період січень-лютий 2014 року у порівнянні з відповідним періодом 2013 року. Актуалізовано перелік проблемних питань міста Южноукраїнська.
Фінансове управління:
За період з 04.04.2014 – 10.04.2014 до міського бюджету надійшло податків і зборів всього 2 073,1 тис.грн., в тому числі до загального фонду 1 956,7 тис.грн., до спеціального фонду 116,4 тис.грн. Від основного бюджетоутворюючого підприємства ВП «ЮУ АЕС» ДП НАЕК «Енергоатом» до міського бюджету надійшло всього 1 104,8 тис.грн. З державного та обласного бюджету у вигляді субвенцій перераховано 3 612,1 тис.грн. За вказаний період із міського бюджету профінансовано видатки в сумі 5 832,7 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати та відпускних – 2 202,0 тис.грн.; оплату харчування – 203,8 тис.грн.; оплату комунальних послуг – 557,0 тис.грн. а також 440,5 тис.грн. на: погашення кредиторської заборгованості 2013 року, послуги банку, експлуатаційні видатки; відрядження; обслуговування ВДМ; висвітлення діяльності виконавчих органів ради; квартплату Почесних громадян міста; авто послуги з постачання готової їжі; компенсації за надані соціальні послуги; стипендію міського голови; щомісячну грошову допомогу інвалідам війни, сім’ям загиблих та померлих учасників бойових дій в Афганістані; придбання канцелярії та господарських товарів, сувенірів та квітів; вивіз та складування ТПВ; технічне обслуговування кондиціонерів; відшкодування за медикаменти окремій категорії громадян; виконані роботи по поточному утриманню об’єктів благоустрою; технічне обслуговування непобутових холодильників, вентиляційного та електрообладнання; обслуговування пожежних рукавів та гідрантів; технічне обслуговування внутрішніх мереж та зовнішнього освітлення, послуги тривожної сигналізації; ремонт оргтехніки, придбання матеріалів та комплектуючих; експертизу кошторисної документації робочого проекту «Капітальний ремонт ліфтів у житлових будинках». Також за рахунок субвенцій з державного бюджету виплачено 2 408,6 тис.грн. на: грошове забезпечення батькам-вихователям та державну соціальну допомогу дітям-сиротам; виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям, одноразової допомоги при народження дитини, допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами, на догляд за дитиною віком до 3-х років; виплату допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу; одноразову допомогу ліквідаторам аварії на ЧАЕС. До державного бюджету вилучено 1 017,5 тис.грн.
*Інформацію надано з метою інформування громадян міста про виконану роботу управлінь, служб і відділів та публікується щотижнево.