Одним з основних напрямків у роботі органів Міндоходів є кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень з метою оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявника та забезпечення зворотного зв’язку органів влади з громадськістю.
За результатами роботи у січні-жовтні 2013 року до Южноукраїнської ОДПІ ГУ Міндоходів надійшло 31 письмові звернення, з них 27 заяви, 3 скарги та 1 пропозиція.
У своїх зверненнях громадяни найчастіше інформують про ухилення від сплати податків несумлінних суб’єктів господарювання – 23,8% від загальної кількості звернень; порушують питання щодо сплати податку на доходи фізичних осіб – 15,8%, небайдуже відносяться до оподаткування доходів підприємницької діяльності – 9,8% звернень.
У Южноукраїнській ОДПІ ГУ Міндоходів планово проводиться особистий прийом громадян. У січні-жовтні 2013 р. проведено 97 особистих прийомів із залученням посадових осіб відповідного структурного підрозділу для одержання інформації та повного вирішення питань заявника. Найбільше, під час особистих прийомів громадян цікавили питання з адміністрування ПДВ – 12 звернень, питань щодо проведення контрольно-перевірочної роботи – 9, реєстрації та обліку платників податків – 41 звернення, декларування доходів громадян – 20 звернень.
Усі звернення, які поступили до Южноукраїнської ОДПІ ГУ Міндоходів розглянуті, опрацьовані та на них надані відповіді згідно з чинним законодавством.
Необхідну інформацію щодо проведення особистого прийому громадян розміщено на інформаційних стендах органів Міндоходів та сайті місцевих органів влади.