Стан розгляду звернень громадян Южноукраїнською ДПС Миколаївської області ДПС за січень - травень 2012 року.
Робота зі зверненнями громадян – важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв’язок з громад кістю. На сьогодні основне завдання – забезпечити кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявника.
З метою забезпечення кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників в Южноукраїнській ОДПІ МО ДПС, посадовими особами державної податкової служби відповідно до графіків проводиться особистий прийом громадян у приймальні громадян міста.
Особистий прийом громадян
Южноукраїнська ДПС Миколаївської області приділяє значну увагу поліпшенню роботи приймалень громадян стосовно особистого прийому громадян та платників податків. Згідно з затвердженим графіком прийому громадян у приймальні громадян ЮУ ОДПІ МО ДПС посадовими особами органів державної податкової служби проводиться особистий прийом громадян.
Аналіз розгляду письмових звернень громадян
У січні-травні 2012 року було проведено 10 особистих прийомів, у порівнянні з минулим періодом січня-травня 2011 року, було проведено 9 усних прийомів.
Кількість письмових звернень від громадян, що надійшло до Южноукраїнської ОДПІ Миколаївської області ДПС у січні-травні 2012 року, становить 7 письмових звернень, включаючи Арбузинське відділення ЮУ ОДПІ МО ДПС, було розглянуто ще 6 письмових звернень від громадян, у порівнянні з минулим періодом січня-травня 2011 року, було розглянуто 13 письмових звернень.
Доступ до публічної інформації