У засіданні прийняли участь методист методичного кабінету управління освіти Малахова Т.М., вихователі-методисти дошкільного навчального закладу № 8 «Казка» Омельченко Т.М., Петросян М.Р., соціальний педагог Мороз Г.П. і вихователі дошкільних навчальних закладів міста.
Вихователь-методист Омельченко Т.М. надала інформацію про те, що дитячий садок – це інститут соціалізації, який відповідає не тільки за здоров'я та підготовку дитини до школи, але має й інші функції, зокрема одна з основних — соціалізація дитини.
Соціальний педагог Мороз Г.П. розповіла про вікові зміни у взаєминах з однолітками та їх урахування у виховному процесі, а також про популярних та непопулярних дітей.
Керівник авторської школи вихователь Дряміна Л.В. провела цікавий захід: «Моделювання педагогічної ситуації (розбір методичних завдань)». Метою цього заходу було виконання практичних завдань щодо створення сприятливих умов для становлення соціальної компетентності дитини; розвиток в неї соціальних емоцій та мотивів; формування комунікативних вмінь; навчання розумінню інших та рахуванню з чужою точкою зору, бути справедливими, уникати конфліктів, агресивних проявів поведінки, виховуючи потребу в спілкуванні з однолітками. Вихователі із задоволенням виконували різні завдання, проявляючи свою активність, творчість, креативність, повагу один до одного. Засідання авторської школи як завжди пройшло цікаво і педагоги поповнили свої знання щодо соціалізації дитини в дошкільному закладі.
Методист методичного кабінету управління освіти Малахова Т.М. високо оцінила роботу керівника авторської школи, вихователів-методистів, соціального педагога та вихователів дошкільних навчальних закладів міста.