Початково план по доходам і видаткам (без урахування субвенцій та дотацій з державного та обласного бюджетів ) складав обсязі 85 370,4 тис.грн., в тому числі по:
- загальному фонду 81 900,0 тис.грн.,
- спеціальному фонду 3 470,4 тис.грн.
В ході виконання міського бюджету протягом 2010 року рішеннями міської ради вносились зміни в бюджет міста, таким чином остаточний план за доходами на 2010 рік склав 88 290,7 тис.грн, в тому числі по:
- загальному фонду - 84 370,0 тис.грн.,
- спеціальному фонду – 3921,3 тис.грн.
Офіційних трансфертів в бюджеті міста на 2010 рік початково було заплановано в сумі 27330,7 тис. грн., в тому числі по:
- загальному фонду – 27 123,9 тис. грн., із них додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості – 5 200,5 тис. грн.,
- спеціальному фонду - 206,8 тис. грн.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до законів України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" та "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від 08.07.10 № 2461-VI рішенням Миколаївської обласної ради від 06.08.2010 №25 «Про внесення змін до обласного бюджету Миколаївської області на 2010 рік» для міста Южноукраїнська зменшено обсяг додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевим бюджетам області на 3 361,6 тис. грн.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2010 року №822 «Про затвердження Порядку розподілу у 2010 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами для міста Южноукраїнська на 2010 рік доведено обсяг субвенції зі спеціального фонду державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами в сумі 2 913,4 тис. грн.
Крім цього, на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 15.12.2010 року №448-р «Про забезпечення виконання постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2010 року №822 «Про затвердження Порядку розподілу у 2010 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів із соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, між місцевими бюджетами" на відповідну субвенцію з державного бюджету додатково виділені кошти в сумі 50,5 тис. грн..
Таким чином, уточнений план субвенцій та дотацій з державного та обласного бюджетів на 2010 рік становить 26 434,0 тис. грн., в тому числі по:
Фактичне виконання дохідної частини міського бюджету на 01.01.2011 року з урахуванням міжбюджетних трансфертів склало 114 527,5 тис. грн. в тому числі по :
- загальному фонду – 108 248,4 тис. грн.,
- спеціальному фонду – 6 279,1 тис. грн.,
що складає 99,8% до уточненого плану, передбаченого на 2010 року, в тому числі по :
- загальному фонду – 100,6%,
- спеціальному фонду – 88,5%.
Всього до загального фонду міського бюджету за 2010 рік мобілізовано 85 841,2 тис. грн. податків та зборів, що становить 101,7% до плану, затвердженого на 2010 рік.
Завдяки впровадженню заходів щодо організації виконання бюджету міста Южноукраїнська на 2010 рік, затверджених розпорядженням міського голови від 05.07.2010 року №107 «Про затвердження заходів щодо організації виконання бюджету міста Южноукраїнська на 2010 рік», забезпечено виконання річного плану по всім запланованим доходним джерелам, із них по таким основним бюджетоутворюючим показникам, як податок з доходів фізичних осіб на 101,6%, що становить – 73 288,4 тис. грн., плата за землю на 101,2 %, що становить – 8 041,5 тис. грн.
Доходи І кошику міського бюджету за 2010 рік надійшли в сумі 75 912,2 тис. грн., що становить 101,7% до річного плану.
В порівнянні з 2009 роком доходи І кошику міського бюджету зросли на 13 088,8 тис. грн., (приріст 20,8%), чому сприяло збільшення обсягу надходжень по податку з доходів фізичних осіб на 12 645,7 тис. грн. за рахунок підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму.
В порівнянні з 2009 роком доходи ІІ кошику збільшились на 201,0 тис. грн. (приріст 2,1%) за рахунок збільшення обсягу надходжень по платі за землю в зв’язку з проведенням індексації грошової оцінки землі на початок року.
До спеціального фонду міського бюджету (без урахуванням міжбюджетних трансфертів) за 2010 рік надійшло 4 037,5 тис. грн., що становить 102,7% річного плану, в тому числі по джерелам:
- власних надходжень бюджетних установ – 3 047,6 тис. грн., або 101,0% до річного плану;
- збору за забруднення навколишнього природного середовища – 45,6 тис. грн., або 168,3% до плану на рік;
- грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища - 0,1 тис. грн., або 100%;
- надходжень від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності - 74,3 тис. грн., або 100,0% до плану на рік ;
- надходжень до цільового фонду – 49,8 тис. грн, що становить 181,1% до плану на рік;
- надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення – 9,8 тис. грн., або 100%.
У порівнянні з 2009 роком надходження до спеціального фонду міського бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) збільшились на 621,4 тис. грн., що пояснюється збільшенням обсягу власних надходжень бюджетних установ.
Активний податковий борг до міського бюджету станом на 01.01.2011 року становить 296,5 тис. грн.
В розрізі доходних джерел податковий борг складає по:
- платі за землю – 116,4 тис. грн., (КП «Центральний міський ринок» - 80,5 тис. грн., ТОВ «Дім Комфорту» - 9,5 тис. грн., ПВКФ «Тектоніт» - 26,1 тис. грн., ПП «Полтавка» - 0,3 тис. грн)
- місцевим податкам і зборам (комунальному податку) – 1,7 тис. грн., (ПП Банг Строй – 0,2 тис. грн., ПП «Сучасне будівництво» - 0,2 тис. грн., ВКФ «Азалія» - 1,3 тис. грн.)
- податку з доходів фізичних осіб – 148,9 тис. грн. (ПП «Полтавка» - 25,9 тис. грн., ТОВ «Крістіна і Ко» - 7,8 тис. грн., ТОВ «Інтеграл Агро» - 0,2 тис. грн., ПП «САТЕК» - 67,5 тис. грн.., ТОВ «Контур» - 30,5 тис. грн., підприємці та інші фізичні особи - – 17,0 тис. грн., );
- збору за забруднення навколишнього природного середовища – 17,7 тис. грн., (основним боржником є ТОВ «Крістіна і Ко»);
- єдиному податку суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб – 10,6 тис. грн.;
- штрафним санкціям за порушення законодавства за патентування - 0,5 тис. грн.;
- податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин в механізмів – 0,7 тис. грн. (ТОВ «Контур» - 0,6 тис. грн., ПП Банг Строй – 0,1 тис. грн.)
- загальному фонду - 107 905,6 тис. грн., що становить 99,0 % до планових призначень на рік;
- спеціальному фонду - 6 738,8 тис. грн., або 86,5% до плану на рік.
Сума фінансування по І кошику загального фонду міського бюджету без урахування міжбюджетних трансфертів за 2010 рік склала 50 789,8 тис. грн., що на 9 806,4 тис.грн. більше в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року, в тому числі на:
- заробітну плату з нарахуванням – 39 914,2 тис. грн., питома вага від загальної суми видатків І кошику становить 78,6% та на 6 710,2 тис.грн. більше ніж за 2009 рік, що пояснюється підвищенням мінімальної заробітної плати протягом 2010 року з 869 грн. до 922 грн. та підвищенням у 2010 році розміру посадового окладу працівникам І-го тарифного окладу з 555 грн до 600 грн. Крім цього з 1 січня 2010 року з метою підвищення престижності педагогічного працівника була встановлена надбавка вчителям в розмірі 20% посадового окладу (постанова Кабінету Міністрів України від 5.10.2009 №1130), з 1 січня 2010 року за вислугу років медичним працівникам затверджена надбавка від 10 до 30% посадового окладу (постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 №1418), з 1 січня 2010 року виплачувалась надбавка за особливі умови роботи в розмірі 50% посадового окладу працівникам бібліотек (постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2009 №1073);
- комунальні послуги та енергоносії – 4 764,4 тис. грн. - 9,4%, що на 1 210,6 тис.грн. більше видатків 2009 року внаслідок підвищення тарифів на оплату електроенергії в середньому на 4 коп. та експлуатаційних видатків на 2,96 грн. (у 1,5 рази);
- харчування – 3 723,7 тис. грн. – 7,3%, що на 1 088,4 тис.грн. більше в порівнянні з минулим роком в зв’язку із збільшенням вартості продуктів харчування на 22%;
- медикаменти – 26,8 тис. грн., що на 10,7 тис. грн. менше за показник 2009 року за рахунок закупівлі ліків у грудні 2009 року в зв’язку із епідеміологічною обстановкою;
- інші видатки по утриманню бюджетних установ та виконавчих органів Южноукраїнської міської ради (відрядження, послуги банку, придбання канцелярських та господарчих товарів, транспортні послуги, послуги зв’язку, поточні ремонти та погашення кредиторської заборгованості, інші) – 2 360,7 тис. грн. – 4,6% , в тому числі капітальні видатки - 103,2 тис. грн.
Протягом 2010 року проведено видатків за рахунок ІІ кошику міського бюджету на загальну суму 10 869,9 тис. грн.,
із них по таким напрямам:
1. Утримання бюджетних установ всього на 3 520,9 тис. грн., питома вага від загальної суми видатків ІІ кошику становить 32,4%, що на 571,1 тис.грн. більше ніж у 2009 році, а саме:
- заробітна плата з нарахуванням – 2 831,4 тис.грн., на 331,9 тис.грн. більше видатків на оплату праці по ІІ кошику за аналогічний період минулого року;
- комунальні послуги та енергоносії – 124,8 тис. грн., що на 37,3 тис. грн. більше за видатки 2009 року;
- харчування – 257,2 тис. грн., на 8,5 тис.грн. більше ніж в аналогічному періоді 2009 року;
- медикаменти – 2,4 тис. грн., на 0,8 тис. грн. менше за показник 2009 року;
- на
інші видатки по утриманню бюджетних установ (відрядження, послуги банку,
придбання канцелярських та господарчих товарів, транспортні послуги, послуги
зв’язку та інші) – 305,1 тис. грн., на 211,2
тис.грн. більше за 2009 рік.
2. Заходи по міським програмам всього 7 349,0 тис.грн., що на 1 127,7 тис.грн. більше коштів, направлених на виконання програм у 2009 році,
в тому числі:
- фінансова підтримка громадських організацій («Рада організації ветеранів війни , праці та військової служби», «Товариства інвалідів», «Спілки ветеранів Афганістану», «Союз-Чорнобиль») – 79,5 тис.грн.;
- безкоштовні медикаменти ветеранам Великої Вітчизняної війни та придбання слухових апаратів (220 пільговиків в середньому по 60 грн на місяць) – 142,6 тис.грн.;
- пільгова передплата газети Южноукраїнської міської ради «Контакт» для 12 вдів учасників Великої Вітчизняної війни та 200 учасникам бойових дій, пільги за кабельне телебачення «Квант» сім'ям інвалідів І групи,непрацюючих інвалідів ІІ групи, сім'ям, що виховують дітей - сиріт, дітей - інвалідів до 16 років, малозабезпеченим сім'ям та іншим (964 чол. по 3 грн в середньому на 12 місяців) - 44,7 тис.грн.;
- компенсація соціальних послуг (60 фізичним особам в середньому по 77,67 грн на 12 місяців, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям - інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування) – 60,5 тис.грн.;
- матеріальна допомога по рішенням виконавчого комітету (одноразова грошова допомога малозабезпеченим громадянам міст, одиноким ,непрацездатним громадянам міста,інвалідам всіх категорій, ветеранам війни та праці та іншим - 521 особа по 150 грн), на поховання (33 особи в середньому по 600 грн), поховання безрідних (2 особи в середньому по 750 грн), на оплату житлово – комунальних послуг (поширюється на зареєстрованих у місті Южноукраїнську громадян, що проживають у житловому приміщенні, незалежно від форм власності) (647 особи від 80-95 грн) – 590,2 тис.грн.;
- пільговий проїзд на спеціальних (дачних) маршрутах (470 чол) – 202,2 тис. грн.;
- харчування малозабезпечених верств населення, доставка харчування (7-10 осіб на горячі обіди на 20 днів по 5 грн), проднабори (1 раз на місяць по 20 грн 131 особі) – 9,9 тис.грн.;
- організація та проведення заходів до свят ( День людей похилого віку, День інвалідів, День Перемоги, День захисника Вітчизни, День Незалежності України, День визволення України та Миколаївської області від німецько-фашистських загарбників та інші), поздоровлення з ювілеєм осіб, які мають 90,95,100 і більше років – 60,7 тис.грн.;
- зубопротезування ветеранів війни та праці, інвалідів війни та учасників бойових дій (30 осіб по 500-750 грн) – 40,0 тис.грн.;
- комунальні послуги однієї сім’ї загиблих воїнів-інтернаціоналістів та 28 інвалідам по зору І та ІІ групи (знижка 50%) – 22,8 тис.грн.;
- медичний супровід 10 дітей відділення соціальної реабілітації (масаж і фізіотерапія) та за послуги надані в соціальних палатах для 4 одиноких важкохворих та бездомних громадян – 13,0 тис. грн.;
- стипендія 1 особі віком від 100 і більше років – 1,4 тис. грн.
2.2 заходи по міській Програмі «Реформування і розвиток житлово – комунального господарства міста Южноукраїнська на 2010-2014 роки» - 4 980,5 тис. грн., з них:
- благоустрій міста - 3 519,5 тис. грн.;
- дотацію комунальному підприємству «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство» на відшкодування різниці між затвердженими тарифами на тепло-, водопостачання та водовідведення, які надаються населенню, та економічно обґрунтованими витратами - 269,0 тис. грн;
- фінансова підтримка на поповнення обігових коштів комунального підприємства «Південсервіс» – 95,6 тис. грн.;
- утримання, управління майном, що належить до комунальної власності територіальної громади міста - 6,9 тис.грн.;
- капітальний ремонт житлового фонду місцевих органів влади – 724,8 тис. грн.;
- капітальний ремонт покрівель об’єктів комунальної власності – 104,7 тис.грн.;
- капітальний ремонт каналізаційна насосна станція -3 (заміна насосу) – 260,0 тис. грн.
2.4 заходи по міській Програмі підтримки газети Южноукраїнської міської ради „Контакт” – 165,4 тис. грн.;
2.6 заходи по міській Програмі розвитку земельних відносин на 2006-2010 роки – 139,1 тис. грн..;
2.7 заходи по міській Програмі «Наше місто» на 2009-2010 роки – 54,1 тис.грн.;
2.8 заходи по міській Програмі розвитку освіти міста Южноукраїнська на 2006-2010 роки – 52,9 тис. грн..;
2.9 заходи по іншим міським програмам соціального та культурного призначення - 80,9 тис. грн.
Заборгованість по заробітній платі, державним допомогам сім’ям з дітьми та державній соціальній допомозі малозабезпеченим сім’ям станом на 1 січня 2011 року відсутня.
1. Виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – 16 445,3 тис. грн.;
2. Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 2 169,2 тис. грн.;
3. Надання пільг з послуг зв`язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби) – 544,4 тис. грн..;
4. Утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях – 347,8 тис. грн..;
5. Надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 2,2 тис. грн..;
6. проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 306,3 тис. грн..;
7. Придбання комп’ютерного обладнання для Южноук