У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилася на 20%.
Секретарем міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради проведено 82 особистих прийоми, під час яких надійшло і розглянуто 44 звернення.
Найгостріші питання, що турбують мешканців міста – це питання:
- житлово-комунального господарства, які складають 32% від загальної кількості. Це питання ремонту і експлуатації житлового фонду, опалення та водопостачання.
- житлові питання займають друге місце від загальної кількості питань і складають 10%, це - надання житла і поліпшення житлових умов, приватизація житлових площ в гуртожитках.
Актуальними залишаються питання соціального захисту (8%), праці (7%), забезпечення законності та правопорядку (6%), транспорту (6%).
Кількість звернень, які надійшли до виконавчого комітету міської ради уперше – 142 , повторних звернень – 2.
У звітному періоді збільшилася кількість колективних звернень 32 (24 у 2009). У колективних зверненнях мешканці порушують питання зменшення ставок ринкового збору, затвердження штатного розкладу комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації», порушення громадського порядку сусідами, ремонту покрівель, влаштування фасадного освітлення, зменшення ставки єдиного податку, погашення заборгованості із виплати заробітної плати, ліквідації котловану незавершеного будівництва по вулиці Молодіжній, проведення спільних зборів підприємців, які здійснюють торгівлю на ринку ТОВ «Титан» та представників виконавчого комітету і адміністрації ринку, зміни графіка руху автобусів на садово-городні перевезення, дезінсекція підвалів будинку та інші.
Також надійшла колективна пропозиція від мешканців міста щодо заохочення комплексного працівника комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» за сумлінну працю.
Найчисельнішими колективними зверненнями є звернення щодо влаштування фасадного освітлення (92 підписи) та перевезень на садово-городні ділянки (217 підписів).
Вирішено позитивно, на користь заявників 10 звернень, на 99 - надані роз’яснення, 16 звернень знаходиться на контролі, 3 звернення - анонімні, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» не розглядалися, 16 звернень направлено за належністю. Позитивно вирішенні звернення щодо вчасної доставки пенсії, ремонту домофона, влаштування батареї для обігріву під’їзду, ремонту покрівель, встановлення шумозахисного бар’єру, та інші.
Відповідно до графіка проведення телефонних «гарячих ліній» керівниками виконавчих органів ради та комунальних підприємств у звітний періоді проведено 11 «гарячих ліній», на яких були надані роз’яснення на 29 питань.
У першому півріччі 2010 року надавалася методична та практична допомога у роботі зі зверненнями громадян та проводилися перевірки дотримання вимог чинного законодавства за зверненнями громадян в управлінні безперервної освіти і науки міської ради, службі у справах дітей міської ради та центрі соціальних служб для дітей сім’ї та молоді міської ради.
З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників, переважно це стосується комунальних питань.
За бажанням мешканці міста мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.