Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Робота зі зверненнями громадян в управлінні безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради у 2009 році

23.03.2010
Управління безперервної освіти і науки Южноукраїнської міської ради

         Робота зі зверненнями громадян в управлінні безперервної освіти і науки  Южноукраїнської міської ради (далі УБОіН) здійснюється відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,  згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348, а також згідно з розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління безперервної  освіти і науки.

        Відповідно до наказу управління освіти від 15.01.2009 р. №18/1 “Про графік особистого прийому громадян” та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян в управлінні освіти постійно здійснюється начальником та заступниками управління згідно зі встановленим графіком  щосереди  з 1600 до 1800.

        Відповідно до п.8 заходів управління освіти по організації роботи зі зверненнями громадян, затверджених наказом управління освіти від 08.04.2008 року №214, на апаратних нарадах в управлінні та на колегіях управління безперервної освіти і науки заслуховуються, відповідно, щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

        Щороку згідно з планом роботи управління безперервної освіти і науки відповідальними працівниками управління здійснюються перевірки стану ведення  документації  за  зверненнями громадян в закладах освіти, підпорядкованих УБОіН.  Так у листопаді 2008 році було проведено таку перевірку (наказ УБОіН від 12.11.2008 року №565), у грудні 2009 року  вибірково перевірено стан  ведення відповідної документації в закладах освіти міста (наказ УБОіН від 17.12.2009 року №590). 

        Висновки за підсумками перевірок заслуховуються, як правило, на нарадах керівників закладів освіти або колегіях управління безперервної освіти і науки.

       За  12 місяців 2009 року в управлінні безперервної освіти і науки було розглянуто  18 звернень громадян, з них 7 начальником управління під час особистого прийому.  За підсумками розгляду  надано  роз’яснення з приводу 7  звернень.

       За звітний період  2008 року в управлінні освіти було розглянуто 27 звернень громадян, з них 15 під час особистого прийому. 

       Позитивне рішення за результатами розгляду прийнято  в 7 випадках,  в 11  випадках  заявникам надано  роз’яснення.

       За тематикою звернення за звітний період  2009 та 2008 років  можна розподілити наступним чином:

                                                         У 2009 році               У 2008 році

1.     З питань покращення житлових

      умов зареєстровано                                        2 звернення                  3 звернення

2. З   питань працевлаштування               1 звернення                  3 звернення

3.     З питань функціонування закладів

     освіти                                                          3 звернення            1 звернення

 4. З питань дотримання  вимог

      законодавства про освіту                         5 звернень                   1 звернення           

5. З питань конфліктних ситуацій 

      в закладах освіти                                      3 звернення                   7 звернення

     6. З питань оплати праці                           0 звернень                     2 звернення

      7. З інших питань                                     4 звернення                  14  звернень

      Всього:                                                     18 звернень                  31 звернень

 

         Отже, аналізуючи тематику звернень за 2009 та 2008  роки слід зазначити,  що порівняно з 2008 роком у 2009 році  кількість звернень громадян з питань  дотримання вимог законодавства про освіту збільшилась у  5   разів,  не значним чином  (на 1 одиницю) зменшилась  кількість звернень громадян з питань покращення житлових умов. В  3 рази порівняно зі звітним періодом 2008 року зменшилась кількість звернень з питань працевлаштування та з питань функціонування закладів освіти,  більш ніж  в 2 рази  зменшилась  кількість звернень від працівників закладів освіти  з  питань конфліктних ситуацій в закладах освіти,  не зареєстровано звернень  за  звітний період 2009 року  з  питань оплати праці.

        Щодо категорій осіб, які звертаються в управління безперервної освіти і науки можна відзначити,  що у  2009 році  38,8%  від загальної кількості тих,  хто звернулися - це працівники закладів освіти,  по 5,5% - це пенсіонери та батьки вихованців,  учнів,   решту 38,8 %  становлять, працівники інших міських установ та організацій.

       За цей же період 2008 року  ці цифри складали,  відповідно,  22,5%,  (працівники закладів освіти), 16,1 % (пенсіонери), 35,4%. (батьки учнів, вихованців),  16,1% (працівники інших міських установ та організацій). Крім цього, за звітний період 2008 року в управлінні зареєстровано звернення від безробітних, відсоток яких від загальної кількості звернень становить   16,1%.

        Таким чином,  можна відзначити,  що порівняно зі звітним періодом 2008 року  у  2009 році  на 16,3 % збільшилась кількість звернень  від працівників закладів освіти, відсоток звернень від батьків учнів та вихованців  зменшився  на 29,9%,   на 10,6%  від пенсіонерів та на 22.7% зріс  відсоток  звернень  від  працівників  інших міських установ та організацій.