Фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, має опанувати педагогічні технології, які відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.
Тому педагоги дошкільних навчальних закладів гостро потребують різноманітних, систематичних організованих форм методичної роботи, які б допомогли їм без страху, а із зацікавленістю, без примусу, а з готовністю, неупереджено і з надією працювати за Базовою програмою.
Для розв’язання поставлених завдань, обміну досвідом, інтеграції педагогічних працівників та фахівців з різних галузей у дошкільному закладі № 9 «Червона квіточка» розроблена структура методичної роботи, яка забезпечує системно – цільовий підхід до навчання педагогів.
Так, від початку нового навчального року у закладі проведено ряд різноманітних заходів, націлених на підвищення професійної компетентності, майстерності, розвиток творчого потенціалу кожного педагога. Це: ділова гра «Шість капелюшків мислення» (вихователь-методист Радіонова Г.Г.), тренінгове заняття «Хочу! Можу! Буду!» (практичний психолог Дизик А.А.), засідання Клубу молодих вихователів «Паросток» (вихователь-методист Гріньова В.М.).
Продовженням цієї роботи стало проведення 22.10.2009 року семінару-практикуму за темою: «Формування життєвої компетентності дітей відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (вихователі-методисти Гріньова В.М., Радіонова Г.Г.). У ході даного заходу розкрито основні аспекти забезпечення особистісно зорієнтованого підходу до дітей, його сутність та шляхи реалізації. Логічно та професійно викладений Радіоновою Г.Г. та Гріньовою В.М. теоретичний матеріал був доцільно підкріплений наочними посібниками, що сприяло залученню педагогів до активного сприймання та обговорення даної теми. Використані психологічні вправи та рольові ігри дали можливість налагодити зворотній зв’язок між учасниками семінару.
У ході вивчення та реалізації Базової програми, головне завдання керівника закладу, методичної служби полягає в тому, щоб донести до педагогів необхідність «зійти з консервативної колії», бо як не можливо відкрити старим ключем сучасний замок, так педагогові зі старими поглядами не можливо відкрити двері у майбутнє.